20:26
1 Kuni: מה שאתה צריך, זה הפך, להכיר את הנערה ואת הבחור, כך שניהם מרוצים

קבלת תענוג אוראלי מעריץ לא רק גברים, וגברות. אם טיפים על איך לעשות מציצה ללא דופי, לגמרי, אז דברים עם cunnilingus הם לא כל כך נפלא. נראה כי הגיע הזמן למתוח את היד של לעזור לחבר 'ה ולספר את העזרה של שפה כדי מעוט גברת על השמים השביעי, כמו רבים באים לידי ביטוי, ליהנות התהליך עצמו.

התוכן של המאמר

1 כל האמת על cunnilingus 2 ערמומי בשבילו

את כל האמת על cunnilingusiii

עבור כמעט כל הנשים קוני, זה נעשה נעים כמו שזה היה לגויל במיטה, כמו הדגדגן הוא אחד הרגישים ביותר, כפי שכולם יודעים, אזורי ארוגני. אבל, כמו, כפי שהיינו מדברים, לא משנה איזה פעילות מינית, מין אוראלי, לשים את זה בעדינות, יש היתרונות והחסרונות שלה. הנה 10 עובדות על cunnilingus כי אתה צריך לדעת לפני יורד למטה.

טעם מגעיל

לכל הנרתיק יש טעם ייחודי משלו, שהוא ייחודי לכימיה של גוף מסוים. ואכן, אבל הטעם של כמה באים לידי ביטוי, פריקה בנרתיק יכול גם כמו האוכל אכלו יום קודם לכן. כי אין דבר יוצא דופן בעובדה שאתה פשוט לא אוהב את "צלחת" שהוגשו, ולכן, את התהליך עצמו. כולם יודעים כי כל אותו כלי העבודה שלך היא שפה עם שפע של קולטני טעם.

ריח ספציפי

אנחנו נהיה כנים: השטח בין הרגליים אינו שדה לבנדר, שם הוא כל הזמן ריחני נחמד. זה יהיה רע אם לא שמים לב לעובדה כי היה הרבה זמן, זה יכול להיות (לך) שם, זה יהיה מפתיע להריח. לא, הנרתיק, כפי שהוא בראשות, נערה בריאה לא מחויבת לפלוט זדוני, אבל ריח קל - ריח טבעי של הגוף. עדיין אנחנו יצורים חיים ומעולם. רק להיות מוכן למה שאתה יכול להתמודד לא ניחוח נוח מאוד.

שיער ערווה

גילוח או לא גילוח - העניין האישי של כולם. אבל מסכים, לעשות KUNI ומיד לצחצח את השיניים עם שיער ערווה במקום חוט שיניים - הנאה ספק. בנוסף, חיידקים וזיעה נשארים על השיער, אשר עשויים לריח נעים. זה לגמרי יפה, לשים את זה קצת, להרוס את ההתרגשות שלך.

נייר טואלט

הניקוד של הגברות נמחק עם נייר טואלט, כי בלוק קטן יכול להישאר בנרתיק.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם חסרי עניין ואבניים. רק זה עכשיו לא צדדים אחידים חיוביים בעת עבודה.
נערות ליווי באילת

קשה להדגיש את העובדה שאתה תהיה מרוצה להיות נחמד למצוא אותו בשפה שלי, ולא את העובדה כי זה משפיע על עוררות שלך ואת הרצון הקרוב לספק תענוג אוראלי בחורה האהובה. נערות ליווי באילת

כל בפריקה

במהלך מין אוראלי, זה מאוד קל ללכת. וזה אפילו לא הכרחי לומר כי רוק מוקצב עם פריקה בנרתיק, מתברר בכל מקום: על הספוגים שלך, האף, הסנטר ואפילו מצעים. נראה שאתה לא רוצה גם, אבל כדי למנוע שזה לא סביר להיות.

נקודה נוחה

תנוחה במין הרבה מאוד פירושו. ללא ספק, ראוי להזכיר כי עמדה מביכה, באיזו סוג של פעילות של פעילות תתחיל לצמצם את הצוואר, הכאב בחלק האחורי וחושך יופיע, יכול, לשים את זה בעדינות, להדוף את כל הרצון לספק את כל הרצון לספק השותף. לכן, לבוא לבחירה של מקומות. את המושב האחורי של המכונה, חדר האמבטיה או סגור Komorka - לא האופציה האידיאלית ביותר, וכך Claustrophobia יכול לפתח. האידיאל ביותר כדי לספק את הגוף הוא מקום יפה עבור שאפתן והנאה.

קרבה את התחת

הנרתיק הוא בקרבה קונקרטית על פי הטבעת. זה גורם, כמו בראשות, כמה גברים חוששים כי הם יתגלגלו לא שם ולהתברר להיות באזור שבו הם לא רוצים לבקר את הלשון שלהם. לא למי אתה הולך על זה, פשוט לפעול מסודר ולנסות לא לחשוב על רע.

גירוי גירוי

האם סקס אוראלי הוא לא פשוט כמו שזה נראה על המבט הראשון. דקות רבות כדי ללקק את הנרתיק למצוץ את הדגדגן לא מספיק, כך השותף חווה אורגזמה. יש צורך להרשות לעצמו להיות, לחבר את הידיים ואת גירוי של אזורים ארוגניים אחרים.

תנוח "יושב על הפנים"

תחשוב כי בתנוחה זו היא יכולה פשוט לשבת באז? לא לגמרי ככה. ב- 1, היא צריכה להישמר להחזיק את האיזון על הראש שלך. ב 2, הוא שולט בלחץ של הגוף שלה, כך המקרה לא לשבת עליך מאה אחוז לא לחסום גישה הנרתיק שלך לחמצן בשבילך. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל ב 3RS, היא חייבת להסתמך על בסיס המיטה או את החלק האחורי של הספה, כאשר הרגליים עייפות מחומרת משקל משלהם. ובכן, בנוסף, זה עדיין kayf.

ריחות של הנרתיק

כאשר אתה מגיע לפינולה, אזור הון שלה יהיה משומן על ידי פריקה ואת הרוק שלך. מולו מי יודע מה ריח נוזלים נרתיקיים נשאר על הידיים שלך, ספוגים, באף וגם להמשיך אותך בכל מקום. באופן עקרוני, לשים את זה בעדינות, זה היה שווה לחכות.

ניקב בנייה ונאי 2

אתה מוכן לבחון ליטוף אוראלי בפעם הראשונה, אבל יודע, cunnilingus הוא עניין אישי. עצמה אינה קיימת אחת "מתכון" או תהליך מסוים שיבטיח הנאה בלתי מוגבלת או ביקורות שכבות. לכל הנרתיק יש את ההבדלים שלה לא "מופעל" רק על ידי לחיצה על מפתח הקסם. עבור הנאה אמיתית זה ביסודו כי האישה יכולה, לשים את זה בעדינות, להירגע ואמין השותף שלו.

אבל מעת לעת הוא סוף סוף לא כל כך קל, סוף סוף, לכבות את הראש, כדי לשים את זה בעדינות, להירגע לעצמנו. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי מחשבות אומרים כי:

כפי שהוא מריח. איך, באופן כללי, אזור אינטימי נראה. כי הוא (Kuni) לא באז.

בכל מקרה, המשימה של הבחור הראשי היא להירגע את השותף מול cunnilingus. A, לדעת על חוויות דומות, Fourore אוראלי Laschs אחד מאה אחוז תלוי איך רובנו התרגלו לומר, מצב רוח גברים. לכן זה ביסודו, בסופו של דבר, להראות לה כי:

אתה kaifuch מהתהליך. כי אתה אוהב את הטעם שלה ואת הריח. אתה לא הולך למהר ורוצה להביא אותו לשיא.

אז למה להתחיל? ראשית מצביעה כי קונטי היא לא רק הקדמה למעשה המיני. הוא יכול להיות כל כך לדבר יכול להיות אותו "צלחת עיקרית", כמו חודר סקס. כי בחורה לוקח זמן קל להירגע ולתערבד. כאן יעזור לעיסוי הגוף, גירוי קל, כפי שכולם יודעים, אזורי ארוגני ונשיקות.

עכשיו אתה יכול ללכת ליטוף אוראלי, אבל קודם לקבל את המיקום נוח לשניכם שבו אתה יכול לבלות זמן מסוים. אז, אישה נשענת לאחור ומתחילה לקבל הנאה, בעוד הצעיר באופן פעיל מנסה לה, בסופו של דבר, לספק.

למרות הנרתיק יבדיל את הנרתיק כאילו חומר סיכה טבעי, אתה יכול גם להחיל על אזור אינטימי של חומר סיכה. זה יספק לחות נוספת יעניק לו שום טעם נעים. הצעיר מתחיל את קדידרון, בכלל, ללקק את הדגדגן, לבזבז בקפידה את השפה בשפתיים המיניות וסביבם. אתה יודע כי התנועות שלך צריך להיות זהיר וחלק, והשפה היא אלסטית, כמו שאנחנו כל הזמן לדבר רגיש. כאן, בסופו של דבר, אין מקום לגסות וחדות שיכולה להפריע להנאתו. ואילו טכניקות יש עבור kuni? אתה יכול סוף סוף להזיז את clet של הלקוח למעלה או שמאלה, לצייר צפצופים אלפבית או סמל אינסוף. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה שאתה מוצץ את הדגדגן, לנשק כמה באים לידי ביטוי, ספוגים סקסי ולבלות סביב השפה. גם לנסות להישען הנרתיק ובאותו זמן לשמור את זה כדי לעורר את הדגדגן לאצבעות שלך. הצעיר חל כל כך הרבה מאמץ. לשונו מסתובבת באופן פעיל בחלק מהמקומות סביב הדגדגן, כאילו מסוק, והגרוע ביותר בכל האזור האינטימי. אבל נראה שהוא לא יודע איפה הצלב האדמדם נמצא עליו הוא חייב לנחות. האישה אינה מחויבת, בסופו של דבר, ביישן כדי לציין את הכיוון הנאמן הטייס. עדיין תלוי בהנאה שלך. הפה הראשון אינו מספיק כדי להביא את השותף לאורגזמה. התחבר לתהליך היד: אני מלטף את הספוגים שלה סקסי עם האצבעות שלך, לעורר שדיים או בצד פנימי חלקה של הרגל. כאשר ההתרגשות הופכת אפילו יותר, הזן את המדד ואת האצבעות האמצעיות בנרתיק ולעשות תנועות הדדיות או למקד את תשומת הלב שלך בנקודה G.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, לקוחות - חבר 'ה מוצלחים, מה הולכים להיראות על חגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה בהירה. זה להרוויח זה מספיק מספיק כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

בכל מקרה, זה יהיה תוספת נעימה לליטס בעל פה. בעוד הצעיר עסוק שם, אישה יכולה לעורר את עצמה, כמו אנשים רבים חושבים, אזורים ארוגניים, לשים את זה בעדינות, לחזק את הנאה. חזה חלק, לסחוט את הפטמות שלך או מה עוד יהפוך אותך שם בחוץ. סוד קטן: בנות לקבל אורגזמה מן יציב ולא משתנה עדין. כאשר אתה רואה מה היא אוהבת את מה שאתה עושה, לא לשנות את המהירות ואת הקצב. שינוי תצורות זמן קצר לפני שיא יכול להזיז את השיא עבור כמה שרשראות בחזרה. ביסודו של דבר כדי לדבר כדי להתמקד בתחושות של השותף, שהם אות, איך אנחנו מביעים, אם אתה בסדר. Heartbeat מהיר, פטמות עומד ו clit נפיחות - סימן ברור שהכל הולך כדלקמן. אם היא, בסופו של דבר, מתפתל, האגן שלה מנסה להוקיר את שפתיים חזקות יותר, והרגליים לוחצות את ראשה - ברכות, אתה כל הכבוד! אבנים וביטוי פנים מוזר (כן, באופן מסורתי) גם אומלל לטובתך.

אם רוב הסימנים האלה של ההנאה חסרים או אישה מושך את האגן בחזרה ומנסה להתאחד מהחדרים של תוכנית הקונצרט, אז זה רע. אומר שאתה גם צריך לשנות את הטכניקה. שים לב כי הוא האידיאלי לשאול כיצד במיוחד היא אוהבת.

מאחר שאף אחד משותפים מיניים אין יכולות אקסטרסניות לא יכול לקרוא את המחשבות של האחר, עליך לדבר במהלך cunningus. כנ"ל לגבי שני האחרים, כפי שרובנו רגילים לומר, יחסי מין. באופן טבעי, לא דיאלוגים ארוכים או דיונים של נאומי מזג האוויר אינם. אם משהו לא בא כל כך שאתה לא אוהב, לספר לו על זה. ללא המשוב המתאים, האיש הצעיר לא יידע עד כמה הוא מושלם, באופן כללי, מבצע את עבודתו. שלח אותו לכיוון הכרחי כאשר המעשים שלו לא מספקים תענוג בשבילך, ולעשות צלילים נעים, להגיד, כמו שאתה בצורה מושלמת, Cogdo הוא כך זה. איך זה לא יהיה מוזר, אבל אז אתה יכול לשלוט איפה ואיך זה צריך להטריד אותך. כתוצאה מכך, התהליך עצמו, לשים את זה בעדינות, גניחה הרבה יותר נעים, ויש אורגזמה לא מאחורי ההר.

לתקשר לא רק בתהליך של אינטימי אינטימי, כן. לדון באיזה רגעים, תנועות וטכניקות הגיע לנקודה ומה רוצה לחזור על לך בכתובת הבאה.

ניסיון ראשון, כפי שאנו מבטאים, ליטוף סקסי לא להשאיר כל הזמן את זה מרשים, זה נראה, לשים את זה בעדינות, רציתי. שים לב כי הבסיסי ביותר הוא לא לדאוג זה לא להגיב רע מאוד. אחרי הכל, אישה, אפשר היה לקחת הכל על איך ההנהגה, את ההוצאות שלו, אשר יוביל אותו למורכבות ודילמות נפשיות. היא סוף סוף סוף סוף להימנע לליטס אינטימי או לא יוכלו להירגע ולקבל נהנו מהתהליך. לכן, אין לשתוק קשיים, אבל בגלוי לדון בחיים הכי סקסיים שלך.

נערות ליווי באילת

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בכמה אנשים חושבים, חיים סקסיים.

כדי, כפי שכולם יודעים, מין אוראלי יש צורך, זה הפך, להכין - הן ברמה הפיזית והן מבחינה מוסרית. ואתה חייב להיות מוכן למה זה לא יעבוד בכל פעם בפעם הראשונה. והשותף מחויב גם לא לפיך, אם משהו גם ישתבש, אבל כדי להבהיר איזה תנועה מסוימת לה כמו שזה עדיף לעשות בהם הקצב. רק הודות לדיאלוג בונה של שותפים ניתן להשיג כפי שכולם אומרים, סקס ללא דופי, כולל, כפי שהיינו מדברים, אוראלי. אדם ידאג לקוני הראשון מהר יותר מאשר לפני סקס. אולי תומך בו לא יהיה מאוד כפי שהיינו מדברים תובעניים! בעדינות להדריך את הבחור, אל תפחד לגנוח, בסופו של דבר, להפגין כמה נעים לך. והכל יעבוד!

Просмотров: 116 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar