05:49
איך קוראים למועדון חשפנות

השם של מועדון החשפנות הוא בחירה סובייקטיבית. חשוב בהתחשב בשם המשפחה של המייסד ג'ים קארי, שקשור למילה "נשא".

"הגלגול הראשון תחת השילוב הנוכחי של התרנגול האדום היה מהיר. רון שירלי ולארי סטפרון רכשו מגרש של 25 דונם ב-1949 והקימו מבצע חצץ באוקטובר, סיפרו לנשותיהם שבבעלותן חברת תרנגולות, שכרו כמה תרנגולות ממרל סטריקלין. , בנה משרד על כביש 24 וקרא לו Stricklin Poultry."

"הגעתו של התרנגול האדום השלימה את הלופ מזרחה לאוסטין - אחרי פאפא ג'ו ג'ונס בלוז סמטת אמפוריום, הטקס רובר של ג'ימי (בתמונה) לג'ין רמי"

נוק נוק... השמות האלה קיימים גם כן. נערת ליווי פרטית

חברים "מכרנו טוב מעושן 2 ליצור חברים לקרות; לא על חידושים 2 להרוויח כסף."

לאיזו אגדה הם יהיו.

המחבר מבקש מהקורא למלא שם של מועדון חשפנות. סוג זה של הגדרה יכול לשמש עבור מגוון רחב של בדיחות, אבל למשל זה הבדיחה היא על מישהו שיכור מאוד שואל את השאלה הזאת כאילו הוא חושב יותר מדי על זה.

פרנק (מועדון חשפנות? הניחוש שלך)

דמיינו שאתם במועדון חשפנות, קונים משקה מהברמן, ותחליטו להגיד לו שזו הפעם הראשונה שלכם במועדון חשפנות. לא במצב רוח להביע את דעתו, הוא חוזר בתשובה: "איך קוראים למועדון החשפנות הזה!?"

אתה אומר לי: לימריק.

מה שמו של מועדון החשפנות הישן שבו הם קושרים אותו?

ולהתייחס לבנות כאילו שולם לה שעות נוספות?

אם אתה מנחש את לימריק, אני אשכח את כל הדאגות שלי

טנסי ושירותי נשים https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-בראשון-לציון/

זהו משפט הפתיחה של החיבור.

מופעי חידונים על משבצות טריוויה הם אחד מהמקומות הרבים שבהם אנשים יכולים לזכות בכסף, אך כפרס נוסף, הם עשויים גם להמר על התשובה שלהם לאחת מהשאלות המאתגרות הללו ולקבל ארוחת צהריים חינם!

בדוק את כישורי הדדוקטיביות שלך וראה כמה רחוק אתה חושב שאתה יכול להגיע דרך ההדרכה הזו.

תחשוב טוב ועבוד עד לזיהוי השם.

זה הולך להיות קשה - איפה חשפן עם שם הבמה Candy Cane רוצה להופיע?

מדי לילה, מאות אנשים נכנסים למועדון חשפנות רחוב אחד או שניים מזרחית לפלאזה מידווד. בסמוך לכניסה מואר שלט קטן עם השם: "אתר הנופש של ונטי". אבל השם לא נשאר על החזית שלהם ואין שום שלט בחוץ כך שלעולם לא תדעו אלא אם תיכנסו פנימה.

מועדון החשפנות הזה הוא אחד מ-3 היחידים שנמצאים בשארלוט, צפון קרוליינה. כידוע, העיר הזו גדולה עם אוכלוסיה של למעלה מ-800 אלף - אז היה קצת בלבול לגבי היכן הם ממוקמים מכיוון שהם לא מפורסמים היטב מבחוץ.

נקודת המבט הרגשית של לורי היא גבוהה מדי ואינטלקטואלית, אבל השנינות היבשה של מירנדה הופכת אותה לבת הזוג המושלמת.

"אני חושב שאתה צריך לקרוא לזה The Dewey Decimal," אני אומר ללורי ברעב.

היא צוחקת. "זה שם נורא! איפה אתה עובד, בספרייה?"

Просмотров: 67 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar