01:24
איך לבסוף, עובד כצריכה בסין: אינדיבידואליות של תעסוקה, טיפים ועובדות הגון

סין טובה כי יש מתפקד באופן חופשי כמו צרכנים עם ניסיון עצום פעילויות פנאי חדש. יש לומר כי זה פופולרי, ולכן בכיוון בטוח. אין צורך לציין כי גם בסין אין מושג של עונתיות, ווק, כפי שאמרנו, אותו טורקיה. זה אפשרי כי מועדונים וברים עובדים שנה אחת של מכסה המנוע. הידע של הסינים לא צריך, זה אפשרי לחלוטין לעשות אנגלית.

להיות יועץ בסין הוא לא רק רווחי ויוקרתי. זה מספיק כמו שאנחנו מבטאים, מקצוע פופולרי מכובד בארץ. לצריכה בסין יש גם כותרת ספציפית - "פרח". הבנות מקבלות גם כספים לא רק מהשיטה הרגילה, עבור משקפיים ובקבוקים, ועל הפרחים שנותנים להם אורחים. זה לא רק נעים מאוד, וזה גם מקור נוסף של הכנסה לנשים.

מידע נוסף על תכונות הצרכן בסין

אתה יכול לעבוד ב 2 סוגים של מוסדות - קריוקי ברים דיסקים. אפשרות 1 - לא המחשבה הטובה ביותר. ברים קריוקי של סין מסומנים כמו KTV משתנים מאוד ממה מאיתנו משמשים לדבר על אצבעות דומות בדרום קוריאה. ללא ספק, כדאי לזכור כי פורמט העבודה הוא דומה ביותר (לבסוף, בנות צריכות להצטרף לאורחים, זמן כיף איתם, לשרת את השולחנות, לשיר שירים ורקוד בלבד), לעתים קרובות שירותים מבוגרים מתווספים לרשימת התחייבויות. העובדה היא כי קריוקי הוא מוסדות עבור חדלות פירעון, ירודה, וכיצד להתבטא, כך המכסה שם בהתאמה. אבל יש כמה אנשים המשמשים להביע מפעלי עילית, אבל הם לא ממש לא מספיק, טוב, למעשה זה לא מציאותי להגיע לשם, כי הממשל מעדיף, הפך, לקחת רק נשים עם תקשורת של אסיה ואת היבט מיניאטורי.

באשר למועדונים רגילים, יש פורמט עבודה קבוע לצרכנים. יתר על כן, האורחים מוצגים לבסוף לקנות ורדים לעובדים ולהציג אותם ככרת תודה. עם כל זה, אם האורחת לא מזמן, לא, לשים את זה מעט, זה נותן את הפרחים של הנערה, אז יש לו זכות מלאה ללכת על שולחן אחר. בנות, בסופו של דבר, מותר לעבוד עם לקוחות שונים, מאפשר לך פשוט לומר לנהל תוכנית להרוויח הרבה לזוז. כולם יודעים שאם, למשל, האורח מראש יגדיל טבלה באמצעות הצריכה, הוא יקבל 10% מהמחאה שלהם כרכוש נוסף. כדי לעשות זאת, הוא מתוחזק ביסודו עם מבקרים ללא שינוי לרשתות חברתיות.

אינדיבידואליות של כיבוש צריכה בסין

קל יותר ללכת לארץ הזאת לטוס לחוזה דרך הסוכנות, כי זה בהחלט יהיה צריך לרוץ כפי שאנו רגילים לומר ויזה עבודה. לא יוכלו להתרחץ עם מסמכים, קל יותר להסתמך עם מומחים, לפחות בפעם הראשונה. בסין, פשיטות לעתים קרובות מתרחשות על המפעלים, שבמהלכו הם סוף סוף לעכב את כל מי לעבוד באופן בלתי חוקי. תייר וגם כמו אשרת סטודנט אסור לא מותר לעבוד. כדאי לשקול כי בתי הכלא הסינים הם רק נורא. אם אתה יודע אם אתה מעוכב, אז, באופן כללי, תצטרך לשבת לפחות חודש, טוב, ואז לצאת משם זה יהיה מאוד קשה.

חוזים, בדרך כלל לטווח ארוך. לשלם לעובדה כי מ 3 עד 6 חודשים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אשרה של עבודה, כפי שכולם אומרים, תוספת, כי תצטרך להתמתן אותו כדי לתת את זה כ 200 דולר. בכל פעם שיש לך לומר. אבל מוסדות מוצקים משלמים כל הזמן לבנות רק טיסה לפחות דרך אחת ומשרד העבודה. אם המעסיק לא נותן את זה, זה שווה לחשוב, אבל זה שווה את זה כדי להיכנס למקום הזה.

אל תפחד, אם המעסיק אומר לך בשבילך שאתה צריך להעביר את הדרכון. זהו הליך נפוץ כי הוא רק על ידי ביצוע תחנת המשטרה. בתמורה לך, לשים אותו מתון, תעודת זהות ישוחרר. והוא אפילו לא צריך להגיד שהוא יכול סוף סוף לא לאבד צריך ללבוש איתך בכל מקום. זוהי המפה - אישור העבודה שלך והסמכה למסמכים.

Wached לצרכנים בסין וחובות של בנות

איכשהו, בזמן שאנחנו מדברים כל הזמן, אין להם מיומנויות מיוחדות וכישרון. במקצוע זה, החברות מוערכת, אופי שמחה ויכולת לעודד את האורחים. עבודה, הפכה, להביא נשים מ 18 עד 30 שנים. עם כל זה עדיף להיות, שכן רובנו להתרגל לדבר, מבט נעים, כמו רבים באים לידי ביטוי, דמות מתוחכמת. ללא ספק, זה שווה גשר כי הוא גם תקף ו הורה ב Keta. ללא ספק, ראוי להזכיר את העובדה שאתה טס בחו"ל לעבוד בפעם הראשונה, אז סין היא האפשרות הטובה ביותר. הדרישות לעובדים אינן מוצקות, טוב, הידע של השפה אינו נדרש בהחלט, כגון, למשל, באירופה.

מה, באופן כללי, נוגע לחובות, כך גם סטנדרטיים. אתה צריך להתקרב לאורחים, לדעת, להתחיל שיחה ולתת. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהרווחים הם התחילו לבוא לידי ביטוי, למעשה תלוי איך כולם יודעים כמה משקפיים או בקבוקים ישים את האורח.

תנאים לצריכה

עבודה, לשים את זה מתון, יהיה צורך להיות בינלאומי כמבטא, הציבור. סין היא הרבה זרים רבים שגם הם עובדים תחת חוזים. בערב, הם גם אוהבים להירגע במועדונים, לשתות הרבה וגם לדבר על כמו בנות יפה. יש צורך להדגיש כי הצרכנים נחוצים מאוד במפעלים כאלה. בבר, ​​או המועדון יכול רק לעבוד עד 50 בנות, עם כל הלקוחות האלה גם יהיה מסופק עם כולם.

העבודה היא רגילה מאוד ומרגשת. תארו לעצמכם עובדה כי הצריכה במועדונים סיניים, כפי שהשתמשנו, פעילים, וכמו כולם יודעים, כך שתוכל לבחור, עם מה מבקרים לבסוף לדבר, עם מה, באופן כללי, לא.

מגורים לבנות מספק מעסיק, גם משלם העברה יומית לעבודה ובחזרה. תנאים, בדרך כלל, מְעוּלֶה. זה אפשרי כי ב, כפי שהוקם, כמה מפעלי הצרכן אפילו להאכיל ארוחת ערב פעם ביום.

באשר לפנאי, הם סוף סוף להשליך אותם לפי שיקול דעתו. אבל הממשל של המועדון מוזמן לתקשר עם לקוחות ללא שינוי. ב, אלה המתבטאים, כמה מפעלים, גם מגיע חובות של נשים. אתה יכול סוף סוף ללכת עם אורחים בתאריכים, הבעלים, באופן כללי, ללכת, לשים את זה מתון, להתאים. שים לב כי זוהי הזדמנות טובה להרוויח עוד כמו אם זה היה קצה ומתנות. אתה צריך לומר כי אף אחד לא צריך להיות, זה יהיה סוף סוף לא לחזק, עם זה בסין הכל מדבר מאוד בהתמדה. אם הלקוח הזמין שולחן לערב דרך הנערה, הוא יקבל איתו אחוז כאילו היה ההמחאה הסופית.

לשתות הרבה חייב להיות מוכן. מיזוג משקאות וחולים כאן אני אדקין. ואורחים ומנהל זה נראה בזהירות.

הם גם נשמרו לעתים קרובות כפי שנהגתי לדבר, פסטיבלים נושאיים בתלבושת. אם יש לך איזה סוג של כשרונות, למשל, אתה יכול לרקוד, אז אתה יכול להרוויח פנטסטי. לבסוף, פופולריות מיוחדת להשתמש ריקוד בטן קשה. עבור אורח זה הם מוכנים לעזוב לבסוף מצוין בזמן שאנחנו מדברים, אצבע.

כמה התייעצויות להרוויח בסין

במשך חודש, אתה יכול לחסוך 1200 - 2000 דולר. קוק לא יהיה מוזר, אבל הרווחים נצרכים על ידי: נערות ליווי בתל אביב

  • שיעורי הידוק;
  • אחוז של כוסות של בקבוקים;
  • צבעים.
  • כל ההצעות שהצרכו צבר, אתה, השולחן להיות, משאיר לעצמו. אם זה פעיל מאוד וחברותי, אז אתה עדיין יכול לעשות כדי להרוויח מספיק כמו רובנו להתרגל לומר הרבה. בסין, אורחים שותים באובדן התודעה, והוא בידי עובדים, כי לקוחות מוכתמים מדוללים רק.

    ולבסוף, זוג, כמו אנשים נהגו להביע את העצה הנדרשת

    אם יש לך קודם, עבדת פעמים רבות בטורקיה, ולאחר מכן עם עיצוב של אשרת עבודה בסין, לבסוף, זה אולי נראה קושי. יש צורך לומר כי היא מחוברת עם קונפליקטים פוליטיים בין מדינות. שים לב כי אפילו בסין "אינטרנט סגור", כלומר לא לעבוד, כפי שאנו מדברים כל הזמן, רשתות חברתיות פופולריות ומנועי חיפוש. אתה יכול לפתור אותו עם שירותי VPN. באופן כללי, משרות בסין - גן עדן למתחילים. תנאי העבודה טובים והרווחים הם גדולים.

    Просмотров: 12528 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar