10:58
איך ללבוש קונדום?

מוֹבִיל המקום בין כל אמצעי אמצעי מניעה עדיין תופסת קונדום. כאן רק למרות זאת להמשיך לעשות טעויות ברוטו במהלך ההפעלה שלה. לפיכך, להגדיל באופן משמעותי את הסיכונים של התרחשות הריון לא רצוי ו- STD זיהום.

התוכן של המאמר

1 היתרונות של "חבר גומי" 2 מה לשים לב בעת רכישת קונדום 3 הוראות לשימוש 4 6 שגיאות נפוצות בעת שימוש בקונדום

אם עדיין לא שמעתם דבר על ההוראות עבור מספר המוצר 2 או בטוח היטב, כי הקונדום הוא מחסום ענק בדרך אל הנאה אמיתית, במאמר זה, אנו נתפץ את כל הסטריאוטיפים שלך. ובכן, וכמובן למלא את הפערים בידע.

היתרונות של "חבר גומי" אני

רב צעירים מאמינים כי השימוש בקונדום מסוגל שלילי להשפיע על איכות התהליך האינטימי. הרוב קלישאה שהוקמה כי לא תואמת למציאות. נבחרה במיומנות קונדום, בתנאי שהוא פועל כראוי, לא להפחית באופן משמעותי ההנאה שלך ממין.

מקצועי apcrates רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה בהחלט לא רק נקודות חיוביות בעבודה.

בנוסף, סוג זה של אמצעי מניעה יש יתרונות בלתי עורכים. שביניהם: https://tkescorts.com/

אינו דורש מיוחד ייעוץ של הרופא לפני השימוש; לחלוטין לא משפיע רקע הורמונלי; מגן אמין מפני זיהומים, הועבר מינית והריון לא רצוי; אין התוויות נגד שימוש הנקה.

מה לשים לב בעת רכישת קונדום

בנת ' לזרוק הכל "איך זה צריך להיות" ולדבר אם זה למעשה ". רק יחידות נשלחות לקונדומים בבית מרקחת או בחנות מיוחדת סחורות אינטימיות. לרוב על העובדה כי תכונה זו בהחלט צריך אותנו בשעות הקרובות, אנחנו זוכרים את כל האחרון, למשל, כבר מגיע סופרמרקט קאס.

ל אושר, פריט זה אינו גירעון. זה רק על איכות? יהיה קונדום של ייצור מפוקפק במחיר אטרקטיבי להבטיח לך 100% הגנה אמינה? נושא שנוי במחלוקת. וכן, זה רק זה מקרה כאשר אתה לא צריך לשמור.

אֵיך זה ידוע כל הקונדומים עשויים חומר מיוחד - לטקס. בְּ אי עמידה בכללי האחסון יש לו את הנכס להתמוטט ומיוחד חומר סיכה, שהוא על הקונדום עצמו, מתייבש. יש לזכור זאת חיי המדף של הקונדום - בממוצע, בין 3 ל -5 שנים, וטמפרטורה מותרת אחסון - 0-25S. וכן, לא כל סופרמרקט (במיוחד אם זה בא על חנויות קטנות) דואג לנורמות אלה. מה לא לספר על בתי מרקחת, שבו כל התנאים לאחסון של קונדומים נצפים בהחלט.

לפני מאשר לקנות קונדום, לשים לב לחיי המדף של המוצר גומי ולוודא כי שלמות האריזה לא שבורה. עוד פרטים חשובים, אשר מגיע תשומת הלב שלך הוא גודל. ככלל, נציגים מגדר חזק נוטה מעט להגזים את "מצב אמיתי". אבל זה בדיוק אותו מקרה שבו אתה צריך להיות כנים ככל האפשר לפני סך הכל עם עצמך.

קוֹנדוֹם יותר יספק הרבה טרחה, גם אתה ובשותף שלך. לֹא מדבר על סיכונים עצומים לשניהם. הקונדום הוא משמעותי גודל קטן יותר הוא גם לא סביר כדי לאפשר לך ליהנות. יתר על כן, זה עלול לגרום מיקרו.

חָשׁוּב! מומחים באופן מוחלט לא ממליץ לקנות קונדומים המכילים חומר סיכה מבוסס שמן. שמן דליל את המבנה של מוצר גומי כי לאחר מכן מוביל לקרע שלו. וחוץ מזה, במקרים מסוימים משפיע לרעה על microflora הנרתיק. לכן, תמיד לתת העדפה למוצרי גומי על סיליקון או מים מבוסס.

הוראות שימוש 3

לכן, קונדום קנה ומחכה ליישומה. דבקות כללים פשוטים אלה המבצע שלה, תוכל לא רק ליהנות משחקים אינטימיים, אבל גם כדי להגן על עצמך באופן מלא ועל בן הזוג שלהם לא רצויות מאוד ומסוכן השלכות.

חשוב לדאוג מראש כי אמצעי מניעה הוא במקום נגיש בקלות, אשר נקרא, במרחק של יד מוארכת. אחרת, אתה סיכון ההוצאות הרבה זמן בחיפוש של "Defender", במקום לספק וליהנות הנאה במהלך משחק אהבה. למהר - לא נכלל! בשרשר של תשוקה, כמה גברים ממהרים לעבור לתהליך הראשי שהם מנסים לא להטריד במיוחד עם פתיחת אריזות הקונדום. יש מספריים מניקור חד, מסמרים ואפילו שיניים. וזה כרוך עם השלכות שליליות בצורה של נזק לשלמות של המוצר. זכור אפילו את החור הקטן ביותר בקונדום יכול להפוך בבעיות חמורות בשבילך. מסומנת בקפידה את הסרט עם האצבעות שלך ולהסיר את הקונדום מהחבילה. בזהירות ללמוד אותו לשלמות.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשים וילדים. ביעילות לבחור איסקמנטל, אשר תדגיש את הרמה ותאסוף חברה נעימה.

לא צריך להיות שום דפורמציה גלוי ונזק על הקונדום. ללבוש קונדום על חבר מין זה נחוץ רק כאשר המדינה המוקמת שלו מגיע לשיאו. בחלקו העליון של הקונדום הוא מה שנקרא טנק זרע. במילים אחרות, זה הכובע הקטן ביותר. אל תשכח לסחוט אותו ולשחרר את האוויר. אם זה לא נעשה, יש הסתברות גבוהה כי הקונדום יכול להתפרץ במהלך הרגע המעניין ביותר. קצת משוך את הבשר הקיצוני, חלקה תנועות נעות למטה, להתחיל ללבוש קונדום. ודא כי טבעת clamping ממוקם בבסיס מאוד של הפין ומתאים בחוזקה אליו.

6 שגיאות נפוצות בעת שימוש בקונדום

באמצעות זה סוג של אמצעי מניעה, גברים רבים ממשיכים לבצע ברוטו שגיאות. והנה כמה מהם:

לגמרי להתפתח קונדום לשימוש.

כן, יש כאלה בעלי מלאכה! אבל הכי משפיע על כך העובדה שהם, בסופו של דבר (כמובן, לאחר כתוש כמות גדולה) ניתן להתמודד עם משימה זו.

מבולבל והפנים צַד.

על פי מחקרים שנעשו לאחרונה, כ -30% מהאוכלוסייה הגברית הודה כי הם לא תמיד יכולים להבחין איזה צד צריך ללבוש קוֹנדוֹם. יתר על כן, מציאת שגיאה, הם ממשיכים להשתמש באותו הקונדום ביותר, שוכח כי מצד שני יש כבר כמה טיפות של preyaculation. ובכן, ואולי קצת די פעילה די פעילה, מוכן הַפרָיָה. זכור כי אותו עצה עבור נוזל זרע תמיד ממוקם בצד החיצוני של הקונדום.

השתמש בקונדום ב זה מאוד של מעשה מיני.

זה אפשרי כי כהגנה מפני רצויות הריון שיטה זו יכולה לעבוד. עם זאת, אם אנחנו מדברים על STD, אז לגמרי לא עובד!

גברים רבים לאחר השלמת יחסי מין לא ממהרים "לעזוב" מהשותפים שלהם. חלק עליון בלי לחשוב כי חבר מין לאחר שפיכה מיד פוחתת גדלים. מה, אבוי, אי אפשר לומר על הקונדום. הזנחה מיוחדת חוֹמֶר סִיכָּה.

רוב הגברים נאיבי מאמינים כי "יליד" חומר סיכה מוצר גומי הוא יותר ממספיק ליחסי מין. ודעה זו זה מקום להיות אם הגבול של ההזדמנויות המיניות שלך הוא זוג דקות. אבל אוהבי "יותר" הגיוני למלאי נוסף Lubrican.

שימוש מרובה קונדום אחד.

תחשוב רק, אבל היום יש חסכוני מאוד רבותי, בצע את הדוגמה של אשר אסור באופן מוחלט!

על ה היום, את המגוון של "מגיני גומי" יכול לספק אפילו הטעמים המתוחכמים ביותר. Ultrathin, בועה, עם שפם ו קוצים, קירור והתחממות, עם טעמים מועדפים - כולם לפני כן סה"כ, נועדו לבצע הפונקציה הבסיסית שלהם - לעמוד על המשמר בִּטָחוֹן. אתה רק צריך לבחון בקפידה את ההוראות לשימוש קונדום ולעתים קרובות יותר מתאמנים זה קשה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

מ איך נכון תוכלו ללבוש קונדום, תלוי באופן ישיר על מידת ההגנה מפני הריון לא רצוי STD במהלך קיום יחסי מין. זוגות רבים שייכים לתהליך זה. למה ליצור לעצמך עצבים נוספים כאשר עדיף ללמוד איך ללבוש כראוי קונדום? יתר על כן, זה לא לוקח הרבה זמן - רק כמה שניות, ושתי השותפים ב מוכנות לחימה. אין להזניח חלק חשוב כזה של אהבה היתרונות!

Просмотров: 2113 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar