01:23
איך נאמן בבקשה חבר זכר עם ידיים?

כשהנערה מתחילה סקס קבוע יותר החיים, היא רוצה לחקור את הגוף המיני של השותף שלו טוב יותר, כך גלה מה הוא מייצג את עצמו ומה מסוגל. לפעולות כאלה יכול לדחוף את האיש עצמו שרוצה את כתר השלמות שלו נכנסתי לגברות הריגוש. מבוגר מבוגר אדם מחכה מסוים ניסיון ופיתוי בעניין זה. להשקיע את ידיה כבודו הוא מסתמך לחוות תענוג בלתי הולם. כדי להצדיק את הציפיות שלך אהוב ולא לגרום לו רגשות כואבים, הילדה שווה לשלוט בחוכמה ידני מין. אֵיך תא תא עם ידיים, יהיה עשירית למטה.

התוכן של המאמר

1 יכולת הפין לשינוי 2 גירוי ידני 3 יוזמה לא עונש 4 מאוד תלונות גברים פופולריות של חברי נשים

יְכוֹלֶת הפין טרנספורמציה

אהבת הבנים לצעצועים שנאי אינה מקרית. מ גיל ההתבגרות רבים מהם כיף עם "הידידות שלהם", אשר יש גם יכולת מדהימה להפוך. עוד זוג זה היה לא zeroshkom במשך דקות, אבל זה שווה את זה קצת rive כפי שהוא זה הופך להיות "על הילוס" ממהר לתוך הקרב. אבל איך זה עוצרי נשימה התהליך לנהל אשר לא יכול אפילו לגבר עצמו?

ידיות של הגברות צריכות להיות בלתי מתפשרות, רכות וחמימות, ללא חספוס ופרס.4.יש צורך לקחת חבר בכף היד, אבל כך אחד היה קצת יותר מאשר אחר. התנועה שבוצעה חייבת לחקות בנקים פתיחה.

כאשר האורגניזם מתאים. הראש הופך אפילו יותר כהה, של זה יש פריקה שקופה. ביצים נבחרו נפיחות מאוד הקלה מוּצָע. האיש מאיץ את החיכוך ומאבד את השליטה על עצמו.

עם התפרצות הזרע. חבר מתחיל לפעול לאורך אורך. בזמן היציאה של הזרע, גברים רבים מפסיקים את תנועותיהם הנרתיק או להסיר מלטוף של חבר.

אקסטרים ייחודיים של הקטגוריה הגבוהה, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

גירוי ידני של חבר 2

אחד.מהדק חבר קצת אצבעות דחוסות בזהירות להסיע אותם מלמעלה למטה על פני. גברים כאחד כמו ליטוף ראש חבר, אחרים באים לאקסטזה מנגיעות.

2.אם אתה זורק אצבע גדולה ואינדקס במצב כפוף, הם צריכים להמשיך לעורר את הקנה של חבר, ואתה יכול לשחק עם אצבעות אחרות עם שק האשכים.

3.במהלך הגירוי של הגוף המיני, זה לא נועד להיות מיועד לא להיות פגום על ידי טבעות, שעונים או ציפורנים.בזמן ההתרגשות, איברי המין הם דארל, רגישות מועילה מתעוררת לגעת.

למלא חלומות אישיים בישראל רק אם אתה מודל אלגנטי מרוסיה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, ניתן לקבל מ 4500 $ לחודש.

חבר מתנפחים, הופך להיות קשה וממהר. שק האשכים הופך להיות גס למגע.

מוסמך לסקרטים חלום לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ונכונים. אבל זה בהחלט לא רק רגעים נוחים בעבודה.

ביצים מושכות את הרוח ובחוזיות סמוכות לקירות האגן.

כף היד במקרה זה נע הפוך.

חָמֵשׁ.ללטף בידיים, אל תשכח שיש שניים מהם. לכן, בעוד אחד הוא חבר יונה, השני יכול לאהוב בתחתית הבטן, ללטף את שק האשכים, לשחק עם המפשעה.

6.אם אתה מביא יחד אצבעות ענק, ובכפתורים שנחשפו כדי להדוף חבר, אז האיש יגיע במהירות באורגזמה. ההשפעה תהיה יותר פיקנט אם תעכב את כפות הידיים על פני ציר גופו, אבל כאשר הם נמצאים יחד, האצבעות יהיו פעילות יותר ללעוס רתמה וחלקים רגישים אחרים של חבר.

7.כדי לא להבין את העור עדין על הפין, אתה יכול לשמן את זה עם חומר סיכה או הרוק שלך. חבר erginated מעולה ניתן לקחת את פקה מן המפשעה, ואם זה עדיין לא מספיק, ואז לסגור אותו בטבעת מן האצבעות השנייה. לאחר מכן אתה יכול לדלג על הראש 2 אצבעות באמצעות הכל בתורו.

8.גוף מיני פסטה צריך לעקוב אחר התגובה של אדם עבור אלה או מעשים אחרים. אם כמה תנועות באמת אוהב את זה, הם יכולים לחזור על עצמו לעתים קרובות יותר, ואם משהו לא נעים, אז אתה לא צריך להתנסות.

תֵשַׁע.כדי לעצור את שפיכה, יש צורך מהדק חבר וחוזרים לסחוט אותו באצבע ענקית. אתה לא צריך להגביל גירוי רק על ידי ליטוף ידני, מעת לעת אתה יכול להשתמש ספוגים או לשון.

10.אפילו במהלך יחסי מין, אתה יכול להמשיך לעורר את perineum של השותף, שק האשכים שלה ואת האזור של הטבעות האחורי.

אוננות של הפין לא מעוניין מאוד, כי השפעה לטווח ארוך יכול לגרום לגירוי על עורו. בנוסף, אדם יכול לגרום לעצמו לעורר שיטה דומה. וזה מה שהוא באמת לא יעשה לעצמו, אז אין לו גוף משלה מלמעלה ולרוב העקב, וכל כך הרבה לא יגשים את החבר שלי.

יוזמה לא עונש 3

גברים מקסים מעריץ כאשר חצאי השני שלהם פתאום להראות את היוזמה ולהתחיל "להתחיל" את הלטף של הידיים שלהם.

אז, אתה יכול, להזריק את השותף שלך במסעדה, אם לא בולט כדי לכסות את היד שלך בשילול שלה מתחת לשולחן וללטף את האהוב עם הכי הרבה פנים חפים מפשע, הוא יהיה נחמד.

עובד עבודה ליד השולחן, לא אכפת אם אהובתו תתאים ולקבל לא פולשנית להפוך אותו לעיסוי בחזרה וחזה, ואז ידיות שלה להחליק לתוך ההחלפת שלו התחל באופן אינטנסיבי לעורר את הזין שלו. שירותי ליווי

אם גבר אוהב לבשל ארוחת בוקר לגברת שלו, כי רק צריך, מעת לעת כדי להראות את הכרת התודה שלך. בשביל זה היא יכולה מתקרבים אליו מאחור על חיבוק למותניים, ואז לדחוף את האצבעות שלך תחת שלו מכנסיים ומשחקים עם כבודו הגברי. סביר להניח, לפני ארוחת הבוקר, זוגות יקרה למין ישירות על שולחן המטבח.

עצמי תלונות זכר פופולריות עבור נשים הפין 4

רוב הגברות מטופלות בגסות מאוד עם חבר, הם יכולים לצבוט או אפילו לחוות את השן; אני אקנה מציצה, הנשים מעדיפות להשתמש רק קצה הלשון, במידה הקטנה ביותר לעבוד עם הידיים או ספוגים; מרגיש שהאיש עומד על סף אורגזמה, השותפים מפסיקים לעורר את הפין; כמה נערות להפגין את השערות או הזרע מן הפה, ואפילו לשפוך; חבר מלטף, נשים לעיתים קרובות לעצום את עיניהם, אשר יוצר את הזיכרונות של ניתוק שלהם.

אם הגברת רוצה להיות פילגש טובה לאיש שלו, אז היא חייבת להבין איך ללעוס פין ומה הוא אוהב ביותר. זה יכול להיות אפשרי לחלוטין כי זה לא תמיד יהיה אפשר לספק בעזרת סוציה רגילה. במקרים כאלה, ספוגים וידיות שלה יכול תמיד לבוא להציל ולסייע למאהב כדי להסיר את המין.

ויקטוריה פומין

אחרי אורגזמה. לאחר שפיכה, זקפה אבודה. חבר נופל, העור על שק האשכים מקומטת, הביצים מוריד, ואת איברי המין לקבל צבע חיוור.

ליטוף cassurs עם הידיים יכול לשמש כמו הקדמה לפני סקס, וכן תהליך עצמאי. מעת לעת אין מצב רוח לעשות מציצה או שהמצב אינו מאפשר. אבל בבקשה לשים חבר זכר עם הידיים אתה יכול כמעט בכל מקום בכל מקום! החבר 'ה נרגשים מאוד על ידי גבירותי מגע אל איברי המין שלהם. לפעמים זה די קל לגעת בחבר דרך מכנסיים, כך כמה שניות הבחור היה זקפה אבן. בנות רבות חווים כי גברים למצוא אותם perverts לשיעורים כאלה. אבל הגברים, להיפך, פשוט לחתוך על האישה ככל האפשר יונה אפשרי סקס שלהם זין!

Просмотров: 483 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar