02:14
אנשים פשוט מתפללים למין הטוב ביותר בחייהם

ב סקס, סקס, סקס, סקס, סקס ישראלי, סרטוני סקס, סרטי סקס, צפיה ישירה סקס, סקס ישראלי, סרטוני סקס, סרטי סקס, צפיה ישירה סקס, צפייה ישירה סקס. פגשנו כמה חודשים, ומאוחר יותר מופרדים. זה היה זמן נהדר בחיי ", ? אנונימי.

1 מין הטוב ביותר: אנשים הם מולי

את המין הטוב ביותר: molly אנשים אנשים

סקס בלתי נשכח ביותר היה בסוף 1990 עם בתולה הודית בת 25 שנה.

זה היה זעיר, כ 100 50 ס"מ ועל 40 ק"ג. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי זה לא היה מאוד, כמו רבים באים לידי ביטוי, מקסים, עם, כפי שאנו מבטאים, שדיים שטוחים. אבל זה היה כיף. אני לא חושבת שאי פעם נשקה לבחור. בפעם הראשונה נשקנו שזה היה בלילה על כביש מהיר. יש לציין כי ניתן לראות אותו. לא עבור כל מי שאינו סוד הוא שאני, בסופו של דבר, ניסו להיות טוב איתה, איך להתבטא, עדין.

היא באה לדירה שלי בלי אזהרה, פתחתי את הדלת, והתחלנו לנשק. הדבר הבא שהבנתי, היא היתה על הרצפה, עדיין בלי להסיר את הז'קט שלה וקימטה את שמלתה, התחלתי לעסות את הנרתיק שלה דרך גרבונים.

כעבור כמה דקות התחלתי, באופן כללי, ליקק אותה. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שפכתי אותו כמה פעמים באותו לילה. היא היתה חזקה מאוד, ואז ידעתי שהיא בתולה.

במשך ארבעה ימים באה, ועשיתי אותו דבר. למחרת היא באה עם נרתיק מגולח חלקה. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שאני נכנס אליה, והיא היתה מסודרת. בפעם הראשונה היא חווה אי-נוחות. באותו לילה היא בכתה לא מכאב, אבל, אני חושבת, כי ידעתי מה אני הופכת להיות רגילים לקרוא, הגברת. שמרתי אותה במיטה, והיא ישנה בידיים.

הוכנה גלוי חלום על שיתוף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ועדינים. עם זאת, עכשיו זה לא אחיד רגעים שימושיים בעת עבודה.

הכל כבר זמן רב ידוע מה עשינו את זה כל לילה באותו שבוע, ולסוף השבוע זה היה כמומחה ", ? ג'ון קנאפ

"אני חושב שיש שתי אפשרויות שבסופו של דבר, להתבלט מכל, כמו רבים באים לידי ביטוי, אחרים, ושניהם היו עם אשתו לשעבר שלי.

בפעם הראשונה לא היינו כל כך הרבה זמן מאז הנשיא על ידי הוריה בחווה. היה לנו ארוחת ערב טובה ושיחה עליזה, והערב נמשך. כל זה היה נחמד מאוד, ועד לנו גם עומד לחדר האורחים, היינו איתה, הייתי אומר, במצב רוח טוב מאוד. הכל כבר זמן רב ידוע ששנינו זרחנו כך לדבר, אבל לא היה אלכוהול. נערות ליווי בהרצליה

המיטה היתה צרה באופן שגוי, ומאוחר יותר מצאנו במהירות כי המעיינות נראו וחרקעו בנוסף! אבותיה היו בחדר הסמוך, והמעט רצינו לשים את זה בעדינות, לטלגרף את כל הכיסות האלה באוזניהם העדינות.

שנינו חשבנו על אותו דבר, אבל איך לעשות את זה בלי ליצור הרבה רעש? נראה כי לא משנה כמה תמרון, מעיינות אלה של המיטה יפעלו, בסופו של דבר, חריקה.

המצב שבו התבררנו, נראה לנו פתאום מצחיק באורחות, ושנינו החלו לצחקוק. אז ניסינו להתגבר על פעולה כלשהי, אבל המיטה ספרינגס מחה בכל פעם שעברנו, וניסינו לדכא את הצחקוק שלנו, ללא הצלחה, אני אוסיף!

בסופו של דבר, טוב, לא ברור, בזהירות, בין צחקוקים וחריקה, הצלחנו לעשות סקס מדהים. בצורה מושלמת!

2 פעמים אחרי 10 שנים. באותו זמן, כבר זמן רב הופרדו, והיא גר עם אחר, כראוי, גבר. אני רק הביאו צאצא לאמא שלו אחרי הביקור ההורה.

בדרך כלל אני פשוט, לשים את זה בעדינות, היה משוכנע שהיא בבית, והביאה אותו לא לפגוש את החבר שלה. טוב מאוד להדגיש את מה שהיא עכשיו, התחלתי להזמין אותי לו. התברר, הבחור, בסופו של דבר, עובד מחוץ לעיר. היה מאוחר מאוחר, אז הילד היה חלק.

ישבנו לה כמו שאנו מבטאים, שולחן מטבח לכוס קפה וקראתי על זמנים זקנים וחברים ותיקים, משהו שיקר, במקומות מסוימים הם הסתתרו את האמת. זה יהיה רע אם לא שנבחן כי כל זה היה נחמד למדי, אבל הערב נעשה מאוחר מאוד, ואני הסתכלתי בשעון, מציע שאני יכול להיות, אתה צריך להעלות, איך כולם ילך הביתה.

אחר כך היא היתה מדהימה אותי. זה ברור מאוד, היא התחילה להיות, שאלה אם אני מאחל לך להישאר. אני יודע באופן טבעי בדיוק למה היא מתכוונת. לא אמרתי כלום, אבל כנראה התשובה נכתבה, כפי שאומרים, על פני. היא קמה מהכיסא, ואני עקבתי אחריה.

לא אמרנו כשהגענו לחדר השינה שלה כדי לדבר. לא היתה שום התפשטות זו לזו, וגם לא, איך זה נהנה, טקסים דומים. פשוט הסרנו את הבגדים ונשכבו במיטה. הכל כבר מזמן ידוע מה יש במיטה שלה, היה לנו מין ארוך, לא מתוק, מתוק ועדין. לא היו מילים של אהבה או הערות עדינות. אף אחד לא היה נחוץ. ראוי לציין ששנינו ידענו שזה בפעם האחרונה עבור הזמנים הישנים.

התעוררתי מוקדם עם יום וחמקתי מביתה בזמן שהיא עדיין ישנה. לעולם לא אשכח באותו לילה ", ? צ'רון אנונימי

"חוויה נפלאה של הפרס של הפנים של אורגזמה, אבל לא מתקרבת אליה. שוב ושוב עד שזה יכול להיות - זה לא כל כך הרבה זמן, אבל זה, בסופו של דבר, שינויים חווים מין כל יום. סוג בדרך כלל זה "אני ערמומי כרגע? הרשה לי בהצטיינות! החבר שלי יודע איך זה נעשה? הוא יעמוד מספיק זמן?-

עם "הדגינג" כל המחשבות האלה נעלמו, ואלוהים, זה כל כך מגניב ... זה מרגיע, אבל בדיוק אבל את הפנים כאשר אתה שולט במעבר לאורגזמה, וזה הרבה יותר מפתיע! אחרי שניסיתי להשיג את אותה אפקט ללא עזרה של אחרים, אבל לא כל כך לדבר.

אני באמת התחתנתי בשבילו, אבל יכולתי לעצור משהו. אבל סקס היה מדהים!- ? צ'רון אנונימי

"פגשתי את הגברת האלגנטית ביותר בבר. זה ברור מאוד, הייתי אז בן 20 שנה.

יכולתי לומר שהיא עצבנית. היא שכבה על גבו על מזרן המיטה שלי רק בתחתונים מסוימים, ואני הולכת לעשות אותה קוני. לפני שהתחלתי, היא הודתה לי שהיא מעולם לא הניחה לה נקבוביות ללקק אותה, אבל אני אהיה כמו שרובנו לחפש, קודם כל. נרגעתי אותה ושפלתי את הכוס שלה ככל שיכול.

הקסקה שלה נראתה להפליא.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם עשיר ישראל. הם נדיבים וטקטיים. אבל זה בהחלט לא רק רגעים חיוביים בעת עבודה.

ליקקתי את הכוס שלה במשך 20 דקות, אבל היא לא יכלה סוף סוף בהצטיינות. הסתכלתי על הזין שלי, נכנסתי ומשקיפה על הכוס שלה, והתחלתי לראות את קוק את מיץ שלה זורם על החבר שלי, כמו בראשות, כל הלם. לא מספיק מי יודע מה אני יכול להיות שומע איך הכוס שלה החלה לפרסם את הצליל הרטוב הזה עם כל דחיפה.כשסיים סקס, הלכנו למיטתי ודנו בכך. היא השמיעה אותי איך זה נהדר ושהוא "שינה את חייה".

כרגע אנחנו הולכים למין. לפני שנכנסתי לזה, נפלתי ראש חבר על הדגדגן הקטן שלה. היא התפתלה ומדויקת רק מכך.

כשנכנסתי אליה, היא היתה קשה, אם כן, נאנחה והתחננה בי כדי לדבר טוב ופשוט, כי היה לי "רוב, כפי שכולם מובנים, גדול עושה שהיא ראתה אי פעם" (זה היה לה כמו הכל ברור, מילים מדויקות, לעולם לא אשכח אותם!) רק ראשי היה בפנים ועבר היטב בעדינות.

בסופו של דבר, בפנים התברר להיות קצת יותר ממחצית החבר שלי, נכנע היטב ויוצא ממנה. זה לא זז, פשוט שכב, קשה לנשום בשקט עם כל דחיפה. ידעתי את זה בגלל הבתולה שלה. יתר על כן, הכוס שלה היה כראוי, רטוב. אחרי שהבנתי שהיא נוחה לקחת חצי מהחבר שלי, שיניתי את התנוחה.

הפכתי אותה כך שברגע היא היתה עליונה, ואני שכבתי. כולם ברורים שאני צריך לעזור לה להשיג ביטחון. יש לציין כי היא מעולם לא עשתה את זה קודם לכן. כמה דקות לאחר מכן, בסופו של דבר, התאקלסתי וקיבלתי את החבר שלי לחושים, שואל את הקצב.

בתוך כמה דקות היא בדקה את אורגזמה הדגדית הראשונה שלה מחיכוך על החבר שלי. זה היה מדהים להביט בי מאוד cums, אבל זה אפילו טוב יותר טוב לשמוע אותה, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, גניחה מינית גונחה כאשר היא חווה אורגזמה.

היא לא ידעה מה לעשות אחרי שהיא סיימה, ופשוט ישבתי עלי במשך כמה שניות, כאילו מבולבלת. לקחתי את החרזר של הלוח ופרשתי אותו בזמן שהיא עדיין יושבת על החבר שלי. כרגע היא היתה איתי בתנוחה של רוכב מסתובב, ותמכתי במשקל שלה בזמן שהיא ישבה על החבר שלי.

היא הופתעה ואמרה לי שהוא מעולם לא ניסה את התנוחה הזאת. אמרתי לה כך שהיא פשוט נינוחה, ואני אעשה את כל העבודה. התחלתי טוב, אבל מאוחר יותר התחיל לזוז חזק וחזק יותר.

עד מהרה היא המשיכה לצרוח והתחלתי להתחנן שאני סוף סוף להאט, כי זה נראה לה שהיא עומדת לשרוד. ראוי לציין שאמרתי לה להירגע ולהמשיך לזיין אותה קשה. היא גנחה וסובבה את הירכיים, אבל נפשית לא יכלה להרשות לעצמה להגיע לאורגזמה.היא אמרה שהם מעולם לא חוו אורגזמות אחרת, לא לספור מאוננות. נראה לי ככה.

זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך, כמו כמה מאיתנו מתייעצים, החיים האמיתיים מתברר לעתים קרובות להיות מאוד מאכזב. אין ספק שזה לא קורה בכלל סקס טוב, כך שעדיין יש לך חודשים ושנים קדימה רגליים רגליים מזיכרונות על זה?תוכן סעיף! והנה כמה סיפורים על המין הטוב ביותר מאנשים אמיתיים מאתר Quora בשבילך.

Просмотров: 1448 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar