20:28
הדרכות וידאו לריקודי בטן

מדריכי וידאו הם דרך מהנה ואינפורמטיבית ללמוד מיומנויות חדשות. כיום יש מגוון רחב של קורסים מקוונים בנושאים שונים. חשבו על השכלה אוניברסיטאית פורמלית, הדרכות יוטיוב או שיעורים בבית; אתה אף פעם לא מבוגר מדי לחינוך ותמיד יש דרך אחרת ללמוד לכולם. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Karmiel.php

רקדנית בטן בדרך כלל משיגה צורה גבוהה יותר של תנועה על ידי תרגול האמנות שלה בחן ובשיקול דעת, בדרך כלל כהופעה עבור קהל. אימון גוף ונפש על ידע טכני מועיל לחובבי מתחילים עד מזדמנים. אז הנה כמה מדריכי וידאו לקוראים מתעניינים יותר כדי לשפר את המיומנות שלהם.

- ערוץ היוטיוב של Little Bouda מתחיל מבסיס מוחלט ומתקדם באלגנטיות בצעדים מתאימים ובר ביצוע.

- ג'מילה דבה מלמדת ריקודים פשוטים ומסורתיים כדי ליצור שעות של כיף ללמוד בעיקר עם לבוש מתאים לנשים

- סרטוני חנה יוזס כוללים הדגמות מצוינות של סגנונות מצרי, פרסי וערבי

ריקודי בטן הוא ריקוד טקסי עתיק שמשתמש בתנועות חזקות ואיטיות של רקדנים מסורתיים כדי לדבר או לספר סיפורים. ריקודי בטן הידועים גם בשם Raks Sharqi מקורם במצרים

מי יכול להשתתף בריקודי בטן?

כל אחד יכול לרקוד אם יש לו תשוקה ומסירות לסוג זה של ריקוד. המונח רקס שרקי מתייחס בערבית במשמעות 'ריקוד ערבי', הוא לא בדיוק מצרי אבל דומה לתרבות ולמסורת הטורקית.

ריקודי בטן עשויים להיראות מפתה מאוד, אך באופן מסורתי מדובר יותר בסיפור סיפורים עם אלמנטים מיניים המאפשרים צורה איטית וחושנית יותר של ריקודים מסוג זה. יש לו יותר כוח מאשר סוגי ריקוד תמימים יותר, כי יש לו מהלכים סקסיים נשיים שמשחקים עם מה שאנחנו מצפים מהסוג הזה.

סטריפינג: חשפניות הן בדרך כלל לא רקדניות בטן למהדרין, אם כי אולי תראו כאלה באירועים שבהם האווירה מעודדת אותם גם אם הם לא לומדים כיצד לרקוד על עמוד. חשפניות בדרך כלל

משפט אינפורמטיבי להצגת הסעיף

סרטוני לימוד ריקודי בטן הם חלק מתחום ההדרכה והם נוצרים לרוב על ידי צלמי וידאו ומדריכים מקצועיים. ניתן למצוא אותם ב-YouTube, Vimeo או בכל מקום אחר.

לא כולם רקדנים מקצועיים, אבל זה לא ימנע מאדם לנסות מהלכי מפתח. ריקודי בטן למתחילים כוללים תנועות קדמיות, אחוריות וצדדיות. מהלכי מפתח כוללים בדרך כלל טחנות רוח, שימי ומעגלי ירכיים.

אחת הדרכים ללמוד כיצד לרקוד בטן היא על ידי צפייה בסרטונים כדי לקבל הדרכה ספציפית והכוונה למהלכים מתקדמים יותר.

מדריכי הווידאו הבאים יקושרו כדי לעזור ללקוחות ב-Belly Dance Elements למצוא את המידע שהם צריכים על לימוד ריקודי בטן.

הסרטונים האלה נמצאים ב-Dailymotion והתיאורים שלהם הם רק בצרפתית. אין לנו שום דבר אחר שימושי עבורך.

Просмотров: 65 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar