22:22
כיצד להשיג אורגזמה הזרקת דיו: כל האמת על גמירה

Squirt - מגרש פורנו מועדף. אורגזמה - הדבר עצמו אני עצמי צבעוני, וכשהוא גם הזרקת דיו, אני רוצה מיד לקום ולהתחיל מחא כפיים של מי שעבירה בתולה נפלאה כאלה אושר בלתי רגיש.

התוכן של המאמר

1 אבל הרבה דברים שאנחנו יודעים על גמירה? 2 כאשר המונח הזה הגיע ואיפה 3 בסדר, אז זה עדיין כזה?? 4 ואיך זה? 5 מקור מגמות מין 6 הייד 7 אני יכול? 8 מדריך קצר על ידי להשפריץ 9 עמד בתנוחה

אבל אנחנו יודעים הרבה על גמירה? אני

המושג "אורגזמה הזרקת דיו" פרצה לחיינו כבשו את דעתנו ואת הפנטזיות שלנו. על חלום גמירה, לכתוב ולומר. אבל רבים עדיין משווים אותו בשליטה השתן ויש להם נבוך, כאשר אורגזמה קורה להיות יוצא דופן "רטוב".

אֵיך להשיג אורגזמה הזרקת דיו, אם נשים נתנו לו לחוות הכל גברים יכולים לתת את זה, וכי בכלל זה עבור החיה?

כאשר המונח הזה הגיע ואז

ראשית, תודה התקדמות ומינית אוניברסלית חינוך. לפני המונח "אורגזמה הזרקת דיו" החלה להופיע באופן קבוע דפי נשים (וגם זכר) מגזינים ועל אתרים נושאים, אוהבי הר קיבל גמירה עבור השתנה לא רצונית.

זה נשאר רק לנחש כמה בחורים בנות חוו מביך ומבוכה, אפילו לא ניחשים שמה שקורה זה צריך להיות שמח בשמחה.

וזה למרות העובדה כי האנושות גמירה לא ידעה שנה ולא לפני שנתיים.

המונח "שפיכה נקבה" כבר נדונה לאורך כל הדרך מאות שנים רציניות.

ב Kama Sutra הידוע לשמצה, נאמר כי זרע פנימה הזמן של יחסי מין של אישה בולט עליו עם גבר. ב, נכתב על ידי הסינים העתיקים, הצהיר בבירור כי האישה מרוצה אז, כאשר "לחות שיטפונות מפקד".

האינדיאנים הלכו עוד יותר - במקדשים הודים אתה יכול למצוא תמונות משומרות של נשים שהגיעו לשיאו של הנאה.

היו גם סכסוכים אם ניתן להשוות את הנשים "זרע" (נוזלים שהוקצו במהלך אורגזמה) עם הזרע של גברים - האם יש הזרע שלה, והוא יכול לתרום להפריה. סוֹד, שהוקצו לאישה במהלך הגמישות, לעומת סוד הגברים הוֹלֵלוּת.

בקיצור, המוחות העתיקים ניסו לשווא להבין את החידה נקבה אורגזמה וזכה במושגים הידועים להם מן הפיזיולוגיה הגברית.

בסופו של דבר, חוקרים של גברים הגיעו למסקנה כי "זרע" של נשים אינו נושא את הפונקציה החשובה להרות. נשים "פרוסט" זה מדגיש נוזל זה כדי ליצור לחות נוספת לתרום לקבל אישה תענוג.

החוקרים המודרניים מסכימים זאת ההרכב של סוד זה דומה לסוד הערמונית. לחריג אחד - אין לו תאי מין.

במאה ה -18, הרופאים ממשיכים ללמוד נוזל זה, מאשרת את התיאוריה שהיא מגבירה את הנאה המינית נשים ומעשים כמו הראיות הטובות ביותר של אורגזמה.

המאה התשע-עשרה היתה אכזרית מאוד להשפירה, ולנשים שהיו בר מזל לחוות אותו. "פסיכיאטר" (פסיכיאטר) קבע כי הגמירה (אוקיי, ואז השתמשה במילה "שפיכה נקבה", אבל אנחנו עם אנשים מודרניים) - תופעה מעוותת הגלומה בנותרים עם נטיות הומוסקסואלים. עטוף מאוד כן?

סבא פרויד גם האמין קדוש כי הם נפצעו רק הִיסטֵרִי.

במאה העשרים, מדענים סירבו סוף סוף לנשים מותר להם לשפוך.

רפואה דוקטור תיאודור הנדריק ואן דן ולד בספרו הזכיר כי שפיכה נקבה היא בשום אופן מקרה לא סטייה, לא סטייה ולא חטא תמותה, אלא את האפשרות של הנורמה. גַם הוא כתב שזה טיפשי לצפות, כאילו בכל פעם שאישה באורגזמה נוזלים יוכלו, כמו זרע של גבר. חוסר אישה אחת שפיכה היא בדיוק כמו גם נוכחותה באחרת.

ארנסט גרפנברג פרסם מסה על איך תפקיד השופכה משחק בהישג של אישה של אורגזמה. הוא חקרו את האורגזמה הנשית, כולל ejaculat, אשר טועה שֶׁתֶן. ארנסט כתב כי עם תצפית נאותה מתברר כי הנוזל זה לא מוקצה מפות, אבל מן השופכה. ראשית גרפנברג החליט שזה היה תוצאה של השתנה לא רצונית - הם אומרים, האורגזמה כל כך חזקה. לאחר ניתוח נוזל וכתוצאה מכך, הוא גילה כי השתן של נוזל זה לא הוא. הוא גם דחה את הרעיון שהנוזל מודגש כחומרי סיכה - זה לא הגיוני, כי זה קורה בסוף socia.

וכאן התחיל שוב עימות.

מחקר המנוע נשבר בפלף ואבק עם הכוכבים סקסולוגיה של אותה תקופה - קינסי ומאסטרים.

הם דחו את הרעיון נשים גם מסוגלים לשפוך והחלו לקדם את הרעיון כי SQUIRT - תוצאה של בריחת שתן.

סבן ובננט קמו הגנה על שפיכה נקבה, הם אומרים, לא לבלבל את הנוזל שהוקצה במהלך אורגזמה, ושתן.

האם יש צורך לומר את זה החבר'ה האלה תקפו מדענים אחרים והדיון נמשך?

בכנות לא הם סיימו עד היום.

אוקיי, אז זה עדיין כזה??3

זרמים נוזלים במהלך אורגזמה.

התקשות סובייטיות וחוסר פגיעה של מידע זרוע מסקנה שגויה כי למעשה ליווי הוא משהו היום, עם בושה, זה מה שיש לשתוק. עכשיו מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין ביחד עם זנות.

לא, זה לא שתן בטופס טהור. אין לו ריח, וגם צבעים שיכולו לבלבל אותך לשים במצב מביך.

שנים, עשורים ומאות שנים ללמוד נשים אורגזמה לא לעבור מתנה - גמירה הפסיק לעמוד בשורה אחת עם סנטה קלאוס חַדקֶרֶן.

במקביל, מומחים מתעקשים כי גמירה ונשים שפיכה - שתי תופעות שונות.

גמירה = פוליאורטראל בלוטת נוזלים (בלוטות עור) + נוזלי שקוף (לבן שקוף או שקוף צהבהב).

שפיכה של נשים = שחרור נוזל חלב לבן מ משקפיים Skina.

ואיך זה?4

גמירה, או ליתר דיוק לולאה נרחבת על זה, מביא פורנו תעשיה מצוין baryrs.

פורנו בילי ווטסון התבונן במגרש בחייו אורגזמות, אבל סימן של גמירה מעולם לא הפך.

בילי אומר שהאורגזמה הנשית עדיין "גרבנייגן" בשבילו. יום אחד אחד השחקניות "גמירה" ביותר די מהיר cumshot. ווטסון חולק את ההופעות שלו: "נוזל זה בכלל לא כמו ריח של שתן ".

איך חבר 'ה ובנות שייכים להשפריץ? כמה זוגות שהוקצה לאורגזמה "סילון" גדול ונורא קרה. וכיצד כולנו יודעים, חוסר היכולת להירגע ולוותר על התהליך לנשמה הגוף יכול לשלול ממך ואת השותף שלך בכל הזדמנות לקבל אורגזמה.

אלה זוגות שפונות זה נהדר תופעה, בדרך כלל סובלת תענוג סוער. כמה בנות אפילו מנוסים קומפלקסים: "הבחור לשעבר מתיז בפעם האחרונה, מפנה כל מין פורנו זז, ואני לא תמיד בא לאורגזמה צנועה ".

מקור של מין trend5

כן, אנחנו מדברים על פורנו.

ובכן, איך הם מנהלים את זה? כיצד להשיג אורגזמה הזרקת דיו כמו שנראה ערב פורנו?

בנות פשוטו כמשמעו עם אורגזמה חזקה. יש להם איזה פיזיולוגיה מיוחדת? כישורים מקצועיים? או מקרה בענק היתרונות של עמיתיהם?

מתברר לא כל זה גוזל כי מזרקות.

לא תמיד אפשר להביא את השחקנית לגמירה באופן טבעי, ולכן הדירקטורים הולכים לערמומיות - לדוגמה, להשתמש Sprintsov עם מים.

אז, בחורים ובנות יקרים לא להתעלם מקיף, להשוות את עצמו ואת המין שלך עם מסגרות מ פורנו.

HYDE6

אז איך להשיג אורגזמה הזרקת דיו?

להתיידד עם נקודה G.

כל מי ששכח או לא היה לו זמן ללמוד, אנחנו מזכירים לך - הוא ממוקם בפנים, קרוב לקיר הקדמי של הנרתיק. מה היא על המגע? יש להשוות את זה עם פגז של אגוז, זה דומה spongy בליטה - בכל מקרה, אתה לא מתגעגע לאתר זה.

לבצע מניפולציות הכי טוב כאשר אישה יהיה כבר מתרגש למדי - אתה יכול להתחיל עם גירוי הדגדגן.

רפוי בקצב על נקודת G.

בעיות מתעוררות כאשר נשים מפחידות רגשות - בדרך לאורגזמה הזרקת דיו עשויות לבקר "חדר ליידי". אם תעביר את הדחף הזה, הוא ישתנה לגמישות.

האם אני יכול?7

אתה יכול.

תשובה זו נועדה לקורא כל מין.

לכל הפחות כי כדי להפוך את הילדה מבחן אורגזמה הזרקת דיו, זה לא הכרחי כדי לגדול בדחיפות זין ענק.

כאן אתה יכול לעשות בלי חבר בכלל, לדמיין?

לעורר נקודה G אצבעות או צעצוע מין. הנערה יכולה בדקה את זה עם השותף לבד - כמו שאומרים, יהיה תשוקה.

מדריך קצר על ידי squirt8

לא הריח ולא הצבע שהוקצו באורגזמה אינם דומים להשתתף. אבל דמיון מסוים ביניהם עדיין. מומחים רבים דוחקים לחלק נוזלים שהוקצו במהלך האורגזמה הנשית, שני סוגים - לשפוך ו squirt. הם שונים בצבע והרכב. סצנות המכילות דיו אורגזמה נקבה הם מאוד פופולרי בתעשיית פורנו .. ... כל כך גדול שלפעמים אתה צריך לזייף אותו לטובת הצופה. Sprintsov מלא מים. כמה בנות גמישות קורה לעתים קרובות למדי. וזה נורמלי. וחוץ מזה, לא תמיד סיפורים על הרפתקאות מיניות מתאימות למציאות. כמה בנות לא מצליחות להגיע לאורגזמה הזרקת דיו, אפילו אחרי שנים רבות של ניסיון בחיי מין. וזה נורמלי. עד לאחרונה, הבנות לא ביקשו לדעת את השמחה של גמירה - הם היו מספיק כדי לחוות לפחות כמה אורגזמה. לפני שהציבור גילה כי אורגזמה מאוד "רטובה" היא למעשה גדולה, בנות רבות קיבלו את הגמירה עבור בריחת שתן ולא ידעה איך לצפות שותף בעיניים. פורום נשים פנולי גילויים על "שלוליות" ובושה כי מצער מנוסה. עכשיו בנות חווים בשל העובדה כי הם לא יכולים לרצות את השותף עם גמירה צבעונית. חוויות לקחת קשקשים אוניברסליים אם השותף היו בנות חווה אורגזמה הזרקת דיו בכל התהילה שלהם. כמה בנות הם ציינו מדי על העובדה כי סקס ללא אורגזמה הזרקת דיו - לא סקס. כתוצאה מכך, לא אורגזמה לא מקבלת כל. אורגזמה הזרקת דיו קודמת לרצון ללכת לשירותים. בנות מפחידה אותו ומונעת מרגיעה. כיצד להשיג אורגזמה הזרקת דיו? כיצד ליזום בחורה, grope g ולהתחיל לגייס אותו. האם ניתן להגיע לאורגזמה של דיו במהלך אוננות? פחית. בעזרת צעצועי מין, או השפעות עצמיות לנקודה G, הנערה יכולה לקבל אורגזמה הזרקת דיו. כמה נערות ניסויים לבד איתם יכולים להביא יותר פירות, כפי שהם לא להסיח את המחשבות על התגובה של השותף. נפח הנוזל שפורסם יכול להיות בקושי בולט ושווה לנפח של כוס קטנה. הכל ביחס למיניות של נשים, אורגזמה ונוזלים שהוקצו - דברים בודדים. כך שבתוך התהליך לא להסיח את דעת המחשבות, להכין מגבת קטנה עבור ניסויים שלך. או לתת תשוקה ביום שבו מצעי המיטה העולמי שטף. אגב, אתה יכול לקבל סקס נכון במהלך שטיפה על מכונת כביסה. ובכן, זה כך, אגב.

עמד ב poson9

במלחמה, כל האמצעים טובים, ואפילו במין, במיוחד. כדי להגדיל את הסיכויים שלך לפגישה המיוחל עם squirt, שווה גישה אחראית לתנוחת הבחירה.

אז, אנו מציגים את תשומת הלב שלך ביותר "Squirt" תנוחות:

נסה את התנוחות שבה נקודת G מקבל את תשומת הלב הקרובה ביותר.

לדוגמה: הרגליים של הנערה מצטמצמות, הברכיים נלחצים שדיים, ואת הרגליים הוא מסתמך על חזהו של גבר. שיווי שוויון טוב יותר עד בפעם הבאה - לארגן את המיטה יותר.

במצב זה, הנערה יכולה לשלוט על התהליך, ו במידת הצורך ולהשפש את הלהט של השותף.

לפני שתנסה תנוחה זו, כראוי להעריך את היכולות הגופניות שלך, עבור כל דבר לא יכול לסיים לא מהיר אורגזמה ופציעה.

האיש נמצא במצב העמידה, רגלי הנערה מוארך ונזרק לתוך כתפיו, הגוף נדחה בחזרה, ידיו של השותף להסתמך על הרצפה.

שוב אנו מזכירים: עמדה זו היא פרומולטאית לא רק תענוג, אבל גם פציעות רציניות. אם תחליט לנסות את זה, המקסימום לרכך את הנפילה האפשרית - לזרוק על כריות הרצפה, משובצת או לשים מִזרָן.

"רוֹכֵב". הנערה טמונה על הבטן, חזרה גברים. גבר מאחורי.

כדי להבטיח גירוי מוסמך של נקודה G, שותף יצטרך לבצע תנועה ספציפית מרוצה.

מניפולציות מסוג סטנדרטי "זה בא ב-מגיע הערות-אה-אה!»לא לשכור כאן. אדם בוודאי בצע תנועה כזו, כאילו הוא רוצה משהו להרוג פין. לאחר מכן ראש החבר יעודד את הנקודה G, ו הסיכויים להשיג אורגזמה בהירה יגדל באופן דרמטי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אורגזמה דיו - פנטזיה בלתי ניתנת להשגה לנשים רבות. בנות משוכנעות כי היא "הגדרת" למצלמה כדי להגדיל את הצפייה של פורנווליסטים מסוימים. אבל Squirt אפשרי באמת - מדענים הוכיחו.

התקשות רוסית ושאויות של מידע זרועו מבט שווא כי ליווי - כל זה משהו מביש, זה מה שיש לשתוק. אבל המעטים מבינים להבין כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.
דירות דיסקרטיות

היא מוכיחה דוגמאות של מאות אלפי נשים ברחבי העולם, אשר אורגזמה הזרקת דיו. כדי לבדוק את זה, אתה חייב תחילה להאמין באפשרות של סוג כזה של הנאה. אם אתה מתייחס לזה ספקן, אתה בהחלט לא עושה כלום. בפועל, מתברר לא כל כך קשה, כפי שנראה - הדבר העיקרי, להיות במיטה עם שותף מיומן ולעורר נכון אזורי ארוגני.

Просмотров: 99 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar