13:43
"כל הזמן לחשוב על סקס" - איך להיפטר מעורפל

חוסר יכולת לא לחשוב על סקס ללא דאגה, לולאה על רעיונות על סקס יכול מאוד. הפיכת מחשבות על כל מיני הנושא הן אחת הסימנים של הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית (OCD). דרום אמריקה פסיכואנליטיקאים חישבו כי כמעט רבע מאנשים הסובלים מ- OCC, מחובר במפורש על סקס.

התוכן של המאמר https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

1 מחשבות מעצבנות על סקס הם לא פנטזיות סקסיות 2 סימפטומים של מחשבות סקסיות מעצבן 3 איך לנסוע מן עצמך מחשבות על סקס

רבים נוטים לשקול את האובססיה עם רעיונות לגבי מין כמו מידה רבה יותר של העסק של גברים, הראו מחקרים כי נשים להתמודד עם כישלון זה לעתים קרובות יותר. נוכחות של מחשבות מעצבנות אינה אומרת שאדם יפעל בתיאום איתם. אבל לפחות תרומה מסוימת לוקחת משם הרבה כוח, כי זה תמיד לצוד אותו להיפטר ממנו.

מחשבות מעצבנות על סקס הם לא פנטזיה סקסית

פנטזיות סקסיות הם שונים ביסודו של מחשבות מעצבן. פנטזיה לגרום לרגשות חיוביים, מייצגים תשוקות נוסחה.

שלא כמו פנטזיות, רעיונות מעצבנים לא מביאים כל גלוי. הם מתעייפים, למנוע את ענייניהם, לצוד אותם מן הראש ובכלל, להיווצר על קיומם. כדי לעשות זאת, יש צורך להדגיש את הכדור היצירתי קרוב אליך.אם אתה מרגיש השתוקקות בולט עבור כל סוג של אמנות, אומר שאתה צריך לנוע בכיוון זה. אם אין מתיחה, יש צורך לנסות הכל לסירוגין לפני הזמן עד שאתה לקלקל את הכדור, המהווה את התוצאות הטובות ביותר. זה יכול להיות כל דבר: ציור, מוסיקה, דוגמנות, רקמה, כתיבה.

מצב זה מספק במיוחד הרבה בעיות. אדם חווה לא רק בושה, ופחד כי פתאום המחשבה המתעוררת ברגע זה ייאלץ לפעול במיקאר כזה. אם המחשבה הזאת קשורה גם עם כל סטיות, המצב נעשה כבד מאוד.

תסמינים של מחשבות סקסיות מעצבן 2

למרות ההבדלים בין פנטזיות ורעיונות מעצבנים, אנשים מבולבלים לעתים קרובות. דוקטור לפילוסופיה ג 'ון הארט מציין את הגברים, והגברות לעתים קרובות באים יוצאי דופן ואפילו אקסטרים מטרידים תמונות מפריעות של ציוד סקסי, אשר נתפס באופן שגוי על ידי אנשים כמו אובססיה סקסית.

אבל הסימפטום יכול לעתים קרובות להיות מוכר אפילו לא מקצועי. פנטזיה לבוא וללכת - תמונות מנטליות מעצבנות להישאר ולרדוף.

הסימנים העיקריים של האובססיות מעוקבים אחריו:

מחשבות מלווה בתחושה של התרגשות, בושה; יש אימה לפני סקס אמיתי; יש אימה גדולה כי מישהו מגלה את הרעיונות האלה; מחשבות עייפות, הם מפריעים לישון בדרך כלל ועבודה; אימה כי מחשבות כאלה אומר נוכחות של הפרעה פסיכולוגית.

במקרה של מחשבות מעצבנות, אדם באופן לא מודע מנסה לבנות הגנה נפשית. אבל ללא מעלות, זה לעתים קרובות מסתיים עם התפתחות של פעולות סטריאוטיפיות, בעזרתו אדם מנסה להתמודד עם זהירות ומסיחים. המעשים העשירים ביותר מעקב:

הימנעות ממצבים שבהם ניתן להתמודד עם נושא המחשבות שלנו; ביצוע פעולות פולחניות להסיח; צריכה משופרת של תוכן פורנוגרפי; הימנעות או אפילו כישלון מוחלט של מין; הפרעה של התנהגות מזון - אדם או מנסה להסיח עם מזון, או מול עצמו רעב כדי לגרש את מחשבותיו.

כדי להקים מצב שינה, אתה צריך לשנות את ציוד חדר השינה שלך. אולי אתה צריך לשנות את המזרן ואת הכריות ליותר נוח, לקנות תחתונים חדשים למיטה.חדרי השינה שלהם מומלץ להסיר את כל המכשירים, שר באדם.

איך לנסוע מן עצמך מחשבות על סקס 3

השיטה הספציפית ביותר לסיום כיבוי מאוחר יותר תמונות מנטליות מיותרות - צור קשר עם פסיכולוג או פסיכואנליטיקאי.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא התאימו בפומבי להראות נשים וילדים. זה יותר נעים לבחור ליסר, אשר ידגיש את המותג יעשה חברה יפה.

אתה יכול גם לחוות ללמוד לשמור בשליטה של ​​המחשבות שלך. זה שימושי בכל מקרה.

הימנע גירויים דוחפים על מחשבות מיותרות

כדי למנוע תמריצים אלה, אתה חייב בתחילה להבין ולחקור. לשם כך, יש צורך לצפות בריכוז עם התגובה שלה ולממש באופן ספציפי מעורר תזזית מחשבה מהירה יותר וכואבת. אולי זה יהיה נוח לעשות רשימה של תמריצים כאלה ולאחר מכן לחשוב על איך להפחית את הקשר איתם.

להגביל את התצוגה ולקרוא פורנו

פורנו לעתים קרובות להשתמש כאשר מנסים להטביע את זרימת המחשבות. אבל שיטה זו רק שפכו שמנים באורות. הפורנו פחות, יותר טוב.

בחר תמונות ניטרלי

כאשר המפולת נפשית מתגלגלת, זה יכול להיות מתערבל, תוך התמקדות במשהו מאוד מינית. זה יכול להיות נוף נפלא, נמדד (חורף טוב יותר), שירים, מנטרות.

לא ליפול לדיכוי במקרה של מחשבות על סקס ולא לערוך את עצמך

מחשבות על סקס הם טבעיים מאוד עבור חבר 'ה, ועל גבירותיי. הם לעתים קרובות מאוד הנובעים מאלה שאינם נושאים לכלל רעיונות מעצבנים. לכן, זה לא הכרחי מאוד dramatize את המצב.

רעיון מיותר צריך לנהוג בשקט, לא ליפול לתוך פאניקה ולא עוסקת בחופשה עצמית. איזה קרירות אתה תהיה, יותר להקלה על fourror.

לייעל את הזמן הפנוי שלך

אם אדם משתמש בפנאי שלו כראוי, מחשבותיו מסודרות בעצמם. אם יש הרבה זמן פנוי, זה צריך לקחת משהו שימושי. לדוגמה, אתה יכול ליהנות ספורט או התנדבות, לבוא עם תחביב עבור עצמך, לקבל חיית מחמד. זה יהפוך את החיים עשירים יותר, מרתקים ומתנתקים רעיונות מעצבנים.

לצאת החוצה פעילויות יצירתיות

ההיסטוריה יודעת הרבה דוגמאות כאשר אנשים הפכו דחפים סקסיים קודרים בעבודות אמנות יפות. איך לדעת אולי גורל כזה מוכן בשבילך.

אתה יכול לבדוק את זה, רק הקלדה. כמו כן, הם מלווה בתחושה של התרגשות ובושה. במקרים רפים, אדם יכול לפתח סלידה או שונא.לעתים קרובות, רעיון מין מעצבן סותר ישירות העדפות מיניות אמיתיות.

מחקר של ספרות או סנימולוג

ספר או סרט חכם, יכול להיות מסוגל ללכוד את הדמיון כי מחשבות מיותרות ייעלמו בעצמם. ספרות ארוטית, כמובן, טוב יותר להימנע. עדיף להתמקד בעבודות הפילוסופיות והנפשיות של הקלאסיקה.

עבור למזון בריא

מוצרים רבים הם אפרודישיה חזקה. אולי המחשבות המרגיזות של המין הן תוצאה של עירור יתר נגרמת על ידי שימוש מופרז של תבלינים, קפה, שוקולד, אלכוהול, מנות מטוגנות מעושנות.

המעבר למאכלים תזונתיים משפר את כל האורגניזם ויעזור להביא מחשבות.

לשים לב כושר

מאמץ פיזי מסייע לתרום את כל המחשבות. שרירי העבודה דורשים ריכוז, והמוח הוא פשוט פעם אחת כדי ליצור תמונות מגעיל.

באופן עקרוני לא להגזים. אין צורך למצות את עצמך לאימון ולהביא לתשישות. זה יביא לבד לבד בריאות פיזית ונפשית. הכיתות של השיעורים חייבים להיות מורכבים על ידי התייעצות עם המאמן או מורה כושר, ו מקל על זה.

לסווג את הבן

היעדר הנוסור הברור יכול ליצור סדרה של מכשירי מחשבה אחרים, אשר מקיפים את המוח overworked, כמו ROE של זבובים. בעיה דומה נפתרת בפשטות - אתה צריך לישון בצורה מושלמת.

כל זה מביא רק הקלה זמנית. ללא סיוע מיומנות להתמודד עם רעיונות מעצבנים מאוד קשה. אובססיה סקסית באמת יכול לגרום ליום חמור אם כולם מותר על Samonek.

או ציוד חייב להיות בהחלט de-energized לפני היציאה לישון, כך אינדיקטורים מהבהבים לא להפריע לנוח.

יותר לדבר עם השותף המיני שלך

אם תביס את המחשבות על סקס, בכל מקרה אתה לא יכול להיות מבוקש של השותף שלך, אם אתה במערכת יחסים. להיפך, הדיון של שאר יעזור להיפטר ממנו.

לדון בו עם חבר גם קרובי משפחה

אובססיה עם רעיונות מיניים הוא טבעי מאוד piquant.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה מסובכת נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם משמשים לציבור להציג נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אחד יהיה להקצות את המותג ולא יאסוף חברה יפה.

אבל אם יש לך אדם שיכול להיות אמין (נאמן אחד של מישהו מקרובי משפחה), אשר יגיב על המילים שלך עם מודעות, אז אתה יכול לחלוק את החוויות שלך. כבר הזדמנות לומר הקלה גדולה.

Просмотров: 2568 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar