09:52
כמה שותפים מיניים צריכים להיות אצל נשים וגברים?

במשך זמן רב חזרתי בזמנים שבהם הוא האמין כי יותר משותף מין אחד בושה. עכשיו אתה יכול בבטחה לקיים יחסי מין עם אנשים שונים, לא לשים לב לדעת הקהל. אבל, לעומת זאת, גדול מדי מספר השותפים רחוק מווסף, משום שהוא כרוך במוסר פירוק, זיהום של מחלות מין, סיכון לא מתוכנן הֵרָיוֹן.

לישראל אין אזור קדם אם אנחנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך, בתורו, האסיקיטן היה פשוט מלווה בלקוח באירוע, מספק ראיון מודל ליווי של בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

בנוסף, אנשים רבים עדיין שייכים כזה מצבים זלזול. זה יכול להוביל לבעיות בתקשורת. עלויות להבין כמה שותפים מיניים צריך להיות להיראות רגיל ומשתתף בבידור אינטימי, ואנשים מסביב.

התוכן של המאמר

1 סטטיסטיקה מודרנית 2 האם אני יכול להצדיק מספר רב של שותפים מיניים? 3 דעות של גברים ונשים

סטטיסטיקה מודרנית

נערכו מספר רב של סקרים לגבי מספר השותפים המיניים. בתחילה זה שווה להתמודד עם מספר המספר נחשב להגביל. גברים מאמינים לזה אדם עשוי בהחלט להיות עד 14 שותפים מיניים. נשים בעניין זה קצת משוחרר יותר, הם מגדילים את הדמות ל -15. אבל בתגובה לשאלה מה הכמות היא אידיאלית, אנשים של קומות שונות הסכימו. וגברים ונשים מאמינים כי 7 אנשים שעברו דרך המיטה לכל החיים הם אופטימליים אוֹפְּצִיָה. אגב, מחוון זה עולה בקנה אחד עם האמיתי. סטָטִיסטִיקָה מראה כי בממוצע, גברים יש מגעים מיני עם 8-9 נשים. אבל הנה נציגי רצפה הוגנים הם קצת יותר צנועים. אוֹתָם הממוצע הוא 7 גברים.

מֵעַל זה כבר הוזכר כי מספר גדול של שותפים מיניים קשורה גבוהה סיכון זיהום ונוס. באמת? על ידי סטטיסטיקה אנשים שהיו להם 7-9 אנשים למין היו נגועים בבלתי נעימים מחלות לפחות פעם אחת בחיים. אבל הרופאים מזכירים: זה עשוי להיות לא מוצלח איש קשר אחד, אז אתה צריך לטפל באמצעים אמצעי זהירות. זה חל גם על הריונות לא רצויים. אוֹפְּטִימָלִי שיטת הגנה - קונדום, הוא בעל יעילות מקסימלית.

השפעות אם איכשהו מספר השותפים המיניים ליחסים חדשים? 9% מהנשאלים בביטחון מצהירים כי הם יפסיקו יחסים, אם יתברר כי פסיאה העבר היה יותר מדי אנשי קשר. אבל 2% דיווחו כי הם לא צריכים אדם שהיה לו קשרים קטנים מאוד. כנראה, זה בשבילם אינדיקטור לא unattracting או חדלות פירעון במיטה.

האם ניתן להצדיק מספר רב של שותפים מיניים?2

כמה אנשים מאמינים כי שותפים מיניים רבים הם רעים. לעתים קרובות אתה יכול להיפגש האשמות של נשים. גברים גם נזפים, קוראים להם "כלבים". אבל למעשה, כל אדם הוא חופשי לבחור איך לחיות אותו. אם כל הזמן להסתמך על דעת הקהל, אז אתה יכול לאבד את "i" שלך. לא ב מספר השותפים המיניים אושר, אבל אם אתה רוצה לישון עם אנשים שונים, אז זה לא הכרחי לסרב. באופן טבעי, זה נוגע לאנשים שאינם נמצאים במערכת יחסים קבועה.

כמה פסיכולוגים מבטאים את התצוגה שאם אדם אינו יכול לתמוך יחסים עם אותו שותף, אז זה הפתולוגיה. אבל, להיות אולי הוא פשוט לא מצא "זה מאוד"? אל תכריח את עצמך כדי להסיע את עצמך לתוך מסגרות של יחסים קבועים, אם עדיין לא נכונות עבור זה.

באופן טבעי, אף אחד לא מדבר כי מספר השותפים המיניים נחוץ גדל באופן מלאכותי. חלקם היו מזל מספיק כדי לחיות עם אחד האדם והם מרגישים די מאושרים ונוחים. דירות דיסקרטיות בקריות

דעות של גברים ונשים 3

נערכו סקרים מראים כי גברים למספר השותפים אצל נשים לפעמים מספיק קפדני. כמה נציגים של סקס חזק עבור חד פעמי סקס לבחור את האפשרות קלה יותר, כלומר, גברת כזו, אשר היה לפני אנשי קשר רבים. אבל אם אני רוצה להתחתן, אז כמעט בתולה נסה למצוא. נשים בשאלה זו נאמנות יותר, אבל בשבילם חשוב מאוד שהאיש אינו מגדיל את המספר במהלך החיים המשותפים שותפים מיניים. אמנם, מה אני יכול לומר, רבים מתברר, כמו בזקן אֲנֶקדוֹטָה:

"- יקירתי, ויש לי איזה חשבון?

טאאק, טוב, הראשון, השני, אתה, הרביעי, החמישי ... "

אשר עבור החזקת אהבותיהם, זה בהחלט מוביל גברים. הם נוטים להגדיל את מספר השותפים המיניים בסיפורים, בניסיון להפגין את האנרגיה המינית האינסופית שלהם. גם אם לאיש היו רק שתי נשים, במילים שהם יכולים להפוך לגמרי לעשרים ושתיים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. האנשים העשירים של ישראל לא התאימו בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אשר יקצה סטטוס ויהיה חברה יפה.

באשר לנציגי המין הוגנים, הם, להיפך, להפחית את המספר.

ב שלם, כל אדם עצמו מחליט לעצמו, עם איזה מספר שותפים לעשות מִין. אין צורך לחיות ב Pinnacle, אלא גם לנהל יותר מדי סגנון חיים הוא גם לא שווה. הזהב באמצע הוא טוב בכל דבר, כולל כולל סקס.

Просмотров: 104 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar