01:23
למה באמת מעריצה מין אוראלי: תענוג פיזי ופסיכולוגי

יחסי מין יכולים להיקרא יצירתיות אופיינית. כֹּל אדם נכנס משהו הכיבוש הזה (אם הוא לא משולל פנטזיה). ואת ne המלאי האחרון עבור הנאה הוא אזור הפה. למה סקס אוראלי אהבה להבין זה קשה, כי זה קוקטייל מן הנאה פיזית ונפשית, אשר מתובל בנדיבות עם תחושה של "שגיאות" או "פורסט".

התוכן של המאמר

1 רכיב פיזי 2 מציצה 3 Kunnilingus 4 מרכיבים מנטליים 5 מספר סובייטים 6 דחייה

רכיב פיזי

ללא קשר לציוויליזציה, אחד הביטויים המתמשכים ביותר של עצמו רגשות פועלים נשיקה.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. Multiplely, לקוחות - בנים משגשגים, זה הוא שרוצה להיות רווחי להופיע במבט בפסטיבל, הליכה ישירות ביד עם גברת בהירה. הרווח זהו מספיק, על מנת לכסות את עצמו באופן מלא לכל דבר כיסוי.

בפרט, אפשרויות צרפתיות לטיפול זה. אֲנָשִׁים כמו מגע השפתיים והשפה, כמו להרגיש את השפה שלך בפה Krasovoy בשבילו (נראה כי defiantly לא נשמע את זה). ועל זה המקום נראה את השאלה, אם יש כל כך נעים השפתיים, והעובדה כאשר נגעו באברי המין, כי מספר קצות העצבים שלהם, עולה בהרבה מקומות אחרים על גוף האדם.

Blowjob2

צור קשר שפת ס ראש הפין נותן לבעל סמכות הרגשה מאוד נעימה. אבל על ידי חיבור התהליך לתהליך, אתה יכול להשיג אורגזמה freisky ב מציצה בשאיפה גברים. אבל יש אזור רגיש יותר על איבר המין - הרסן, עם ליטופים של האזור הארוגני זה, לא אפילו לרסן את המרב אנשים לא צנועים.

כל חלקי הפה (לא סופרים את השיניים באופן טבעי) יש רך מאוד משטח. עם מציצה עמוקה, הצעיר מסוגל להרגיש את כל רוך דאם פה. אבל זה לא תיאור מלא של כל חיבה אוראלית, אשר אתה יכול לתת לגבר, בגלל זה אהבה סקס אוראלי. יתר על כן, זהו רק ניואנס פיזי של רגשות נעימים.

Cunnilingus3

המקומות הרגישים ביותר של הנשים גניטלי איברים הם פוינט G הנרתיק והדגדגן. נערות רבות מלטפות את השחורה הזאת עם מיליוני עצבים קצות נותנים תענוג גדול יותר מאשר סקס בנרתיק. אבל זה אם לשנות את האצבעות שלך בכלי חיבה יותר? משטח מחוספס קל אשר יכול לגרום גניחות אמיתיות ומתאום. ואם תוסיף תמונה נשיקות, שפתיים ללטף חדירה קלה לתוך "הקדוש קדושים", אז חלק מהנשים ניתן להביא לא לגמרי מתאימה. אבל, כמו במקרה העבר, זה רק רגשות מישוש.

גירוי של אזורים אלה על ידי פה גורם הרבה יותר תגובה מסיבית במחלקות למוח (אחראי על הנאה) ליטוף ידני רגיל.

רכיב נפשי 4

בנוסף לאמור לעיל פיזי "kayfa" כל מן המינים מקבל את החלקה של הנאה חושנית מן המתיחות דומה.

אנשים צעירים נהנים מהעובדה שהאהובה מהימן ומנסה לעשות שיטה יוצאת דופן יפה. לגברים סובלנות השפתיים (ושיניים) לכבוד שלהם הוא גם סימן המלאה אמון. אבל גברים מקבלים הנאה זהה לתמונה של מה שקורה - דומיננטיות ומודעות לעובדה החומרה הזה היא על הברכיים מסיר את הלשון שלה שוב ושוב לחזק את "באז באז" תהליך. נערות ליווי בראשון לציון

לנשים יש חשיבה שונה. דומיננטי באקסטזה מ מה היה מסוגל לשפוף בחור אגרסיבי כדי למצוא את הפנים בין רגליהם. Olloids נמסרים על ידי רגשות חריגים ומודעות כי זה מבט מעניק אהוב. וביישנית היא הבושה שהצעיר שלהם כרגע, היא עוסקת בשיעור מגונה (בנות כאלה מבולבלות כדי לאפשר שפה אחת לאברי המין שלהם) שרק מגדילה את ההתרגשות. זו הסיבה סקס אוראלי מעריץ.

כמה סובייטים5

אז שלטיפות אוראליות חלות רק הנאה צריכה לחשב כמה כללים רגילים:

ללא מחיר והיגיינה מאומץ. איברים חייבים להיות unpertured ונעים ריח לחלוטין. זה יהיה טוב יותר להיפטר hairproof ב מקומות אינטימיים. מי רוצה לקבל את השערות בפה ממש בקרב תהליך. אבל באנשים מסוימים יש כל כך יערות חירשים כי אחד לפחות מה רוצה. מתחיל עומד עם פעולות חוזרת ועדינות. התאמת הנושאים ונראה תחת התגובה של השותף שלך. לא שווה את זה מ התחיל לחפור לתוך שיניים הגברת או לנסות לגלגל את כל הדם מהחבר בָּחוּר.

חלק לעולם כמו הריח הטבעי של האדם או הטעם של הבחירה. אחרים רואים בזה מקצוע של כמה שנרכש ראוי של "נשגב" גבר.אבל רוב הנסיבות שוכבות ספציפיות בראשי האויבים תענוג אוראלי.

Rejection6

סוג של מין זה משמש תוספת יפה רגיל תמונה אינטימית, זה מאפשר לך לשנות את המעשה הרגיל, גם מעולה מתאים משחקי תפקידים. כמה אנשים מסכימים לכל סוג זה של ליטוף בלבד עם אמון מוחלט, על מציצה שלהם cunnilingus הרבה יותר אינטימי כיבוש מאשר סקס מסורתי.

הלא פנסים וחוסר מועצות של מידע הולידו שיפוט מוטעה כי ליווי משהו, עם חבל, נתון, מה צריכים לשתוק. עכשיו מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי לגמרי עם זנות.

אבל לא הרבה אנשים כמו שיעורים אלה.

החבר 'ה נהרגו בראש בנים "ברורים" ליקוק הגברת אינה עבור המושגים. גבירותיי גם מאמינים כי ליפול הפנים רמת החבר - השפלה וחוסר יכולת.

אם אנשים מעריץ את חברו של חבר, ואז נראה הרצון שלהם תן הנאה עם לפחות חלק מהגוף. והנה אינו סטריאוטיפים מקום וג'וקים בראש.

Просмотров: 436 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar