22:22
למה גברים אוהבים בתחת? מה המשמעות של סקס אנאלי לאדם?

גברים נחשבים יותר פעיל סקסי מאשר נשים. בשל טמפרמנט גבוה מיטות של כמה נציגי מין חזקים מתעוררות רבות אגדות. כמובן, לא כל הסיפורים על הרפתקאות מיניות צריך לקחת על אמונה, אבל העדפות נפרדות באמת לחיות.

שירות ליווי בישראל הוא מושלם. שוב ושוב, לקוחות הם בחורים מוצלחים, הם המבקשים להסתכל על החגיגה, הליכה ישירות עם יד מרהיבה. זה להרוויח זה די די, על מנת להבטיח באופן מלא לחלוטין כל הדרושים.

מוֹדֶרנִי רבותי מעדיפים יותר ויותר את המין האנאלי שממנו הם נכנסים הנאה אמיתית. הגברות תוהים בכנות למה גברים אוהבים בתחת. במקרה זה, העדפה זו יש גם הצדקה פיזיולוגית ופסיכולוגית.

התוכן של המאמר

1 הצדקה פיזיולוגית של סקס אנאלי 2 למה גברים מסכימים אנאלי לְלַטֵף? 3 מהו סקס אנאלי אטרקטיבי לנשים? 4 רקע פסיכולוגי

הוכחה פיזיולוגית של sexi אנאלי

עם גיל פנימי איברים ומדדים רבים להתבלות, לאבד את גמישותם. אל תהפוך חריגה ונרתיק אשר שרירים לאבד גמישות. אם באישה היו שם הלידה והריון, המצב מחמיר עוד יותר. אדם במהלך קרבה מציגה חבר, אבל לא מרגיש את ההיקף. לפעמים הקירות של הנרתיק הוא בקושי להתייחס אליו, אבל לעתים קרובות ביותר למצוא במרחק ניכר. רגשות ot חדירה כזו היא מוזרה מאוד. כמובן, זה יכול לשמש במקרים כאלה ממריצים נוספים או צעצועים זוגיים, אבל התוצאה הרצויה יכולה להיות לא תמיד להשיג.

חור אנאלי ne המיועד לחדירה. זה עובד רק על פליטה, כדי להסיר חומרים ממוחזרים. לשמירה על פי הטבעת בטון עונה על הסוגר, אשר יכול להירגע קצת. אם אתה מחזיק נהלי ניקוי, ו אז בעדינות לפתח את החור היקר, אתה יכול פעם לחדור חבר. במקרה זה, אדם יקבל הרבה חדש הופעות כי השרירים יחבקו פין חזק. רבות רבות מאמינים כי קרבה כזו דומה למין עם בתולה. זה זה תכונה פיזיולוגית לעתים קרובות מסבירה למה גברים אוהבים בתחת.

אם מין "אחורי" תרגול עם פילגש מתמיד, אתה לא יכול להשתמש בקונדום. בתוך זה במקרה של תחושות חיזקו באופן משמעותי משני השותפים והזדמנויות גברים מרחיבים. הוא לא יכול לפחד הריון של חברה, כך מיקום נכון נכון בתחת. מחשבה אחת על זה מרגש לגבול כי עושה סקס מאוחר יותר בהיר. יש לציין גם שינוי בהתנהגות נשים אשר בהדרגה מרגיעה. היא לא מפחדת מפתעות בטופס תינוק לא מתוכנן, אז נהנה כל מגע.

למה גברים מסכימים אנאלי לְלַטֵף?2

לִפְגוֹשׁ התמכרות שבה נציגים של מין חזק לא יהיה מודע איזה עינויים. כמה בחורים מעריצים את העניינים האנאליים, כלומר, הם לא אוהבים רק להזין את התחת הנשי, אבל גם ברצון להחליף שלך לחדור. במקביל, לא רק גברים יכולים להתפאר בהתמכרויות כאלה אוריינטציה לא מסורתית, אלא גם אוהדים של יחסים הטרוסקסואלים. למה גברים אוהבים בתחת: דירות דיסקרטיות במרכז

בגלל שפע של קצות העצבים ב אזורי השכן. בגלל תחושת התלות בשיתוף. בשל גירוי הערמונית פעילה, שהוא נקודה אנלוגית G אצל גברים.

אפילו ממריץ קטן או אצבע הציג לתוך פי הטבעת הוא מסוגל לגרום תגובה מהירה. זִקפָּה משופרת, ואת משך הזמן שלה עולה. מתברר כי על ידי בזבוז מתבניות אתה יכול לשפר את איכות החיים האינטימיים ולהיות מובטחת להביא שותף לאורגזמה. גם גירוי ערמונית רגיל עם הזכות ביצוע הוא מניעה מצוין של מחלות משתניות רבות מערכות בגברים. בחורים כאלה בעתיד הם פחות נפוצים עם prostatitis, אדנומה, שפיכה מוקדמת ובעיות בעוצמה.

איזה סקס אנאלי אטרקטיבי לנשים?3

לאחר הלידה חלשה השרירים הנרתיק הופכים סיבה לדאגה מאישה. היא לא מקבלת פריקה רצויה, ואת אי שביעות רצון מינית עולה. כמובן, עבור אימון נכון ניתן לתקן. עם זאת, זה לוקח זמן, ו זה העונג של מקבל את הגברת רוצה כאן ועכשיו. ובמקרים כאלה סקס אנאלי הופך להיות אפשרות מושלמת. במהלך הקרבה מתברר את ההשפעה על הקיר האחורי של הנרתיק, אשר אינו מעורב הרגיל פין לפעול. בתחום זה יש מספר עצום של קצות עצבים, המאפשרת לאישה לקבל פריקה מלאה ללא מאמץ רב.

זה סוג של intima מסייע הרבה זוגות נשואים כאשר יש הגבלות על איש קשר רגיל. במהלך הווסת, בחלק פתולוגיות גניקולוגיות או אחרים מגבלות חיי מין ממשיכים. שותפים לומדים להרגיש הצרכים של זה מותאמים לתכונות האנטומיות. הודות ל מערכת יחסים זו רוכשת עומק, חושניות וכוח, כך זוגות כאלה הם פחות נפוצים.

ליישם את המטרות שלך בישראל יסודי כאשר אתה אישה מדהימה מן הפדרציה הרוסית. ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 5600 יורו.

נשים שהבינו את היתרונות של אנאלי סקס, ברצון לנקוט מבט זה של קרבה.

רקע פסיכולוגי 4

במונחים של פרוע אופי האדם - צייד, הזקוק לייצור. הם מנסים לכבוש את תשומת הלב של אישה נהדרת, החלת מדהים עבור זה מַאֲמָצִים. כאשר הקורבן הוא כניעה, הכובש מנסה לחזק את עמדתו. בתוך זה מסייע על סקס מחוספס עם מחייב, דומיננטיות קלה ומינון הַשׁפָּלָה. חלק משחק מין כזה הופך למין אנאלי כאשר האישה עומדת בסרטן, מניחה את התחת שלה לחדירה. לפחות כל אחריות על מצב השותף טמונה על אדם שהוא מרגש מאוד. אם להוסיף קיבוע או immobilization, רגשות משני אוהבי יהיה נשף.

נציגים של מין חזק עיניים אהבה, ולכן חשוב להם לראות את האהוב עליהם לחלוטין. יוצא דופן יהיה היציבה, ההתרגשות הגדולה תיקרא חבר קטן. רק גבירות מרצון מסרבים באופן מוחלט להישאר עירום כאשר מואר בתפקידים מפתה, וענייני אנאלי מאפשר לך ליישם את הגחמה הקטנה הזאת. ובשל השילוב של סיבות פיזיולוגיות ופסיכולוגיות, המין האנאלי מתברר להיות מאוד אטרקטיבי עבור גברים רבים, גם אם הם פתוחים ולא מזוהים.

מהו סקס אנאלי מסוכן? כל מה שאתה צריך לדעת לפני תחילת ניסויים אנאלי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

מדענים טוענים כי סקס אנאלי לגבר יכול להיות מסוכן. אם אתה לא משלם מספיק תשומת לב לפיתוח של שותפי פי הטבעת, לא להשתמש חומר סיכה, לנטוש את ההקדמה, אתה יכול בקלות להתמודד עם בעיות חמורות. כאשר חודר את ראש חור אנאלי וחבית הפין נפצעים. הוא יוצר סדקים מיקרוסקופיים, שם פתוגנים, חיידקים וחיידקים נופלים. זה יכול להוביל לתהליכים דלקתיים, תומכות, מחלות אורולוגיות. לכן, יש צורך לעסוק במין אנאלי רק בקונדום עם הכנה ראשונית ארוכה של השותף.

Просмотров: 124 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar