13:43
מה אנשים חסרים בנוחות של המשפחה?

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

הפסיכולוגיה של הגברים היא דבר אבל לא עממיג, ולפעמים קשה מאוד להבין שהם באמת צריכים. נערות רבות מתלוננות כי האיש שלהם לאחרונה החלה להימנע מבן הזוג שלהם, מאוחר בעבודה, היחס שלו הפך להיות גס יותר ולא נעים. השאלה מתעוררת: אילו גברים חסרים בחיי משפחה? התשובה רחוקה מלהיות ברור, כי שום פסיכולוג לא יכול לתת תגובה מדויקת. גברים - הם גברים, אשר "בשר" החדש הוא תמיד טוב יותר מאשר הזקן. דורשים מגוון, שינוי, תחושות חדשות ורגשות שלא התקבלו בחיי משפחה. כתוצאה מכך, ליטיגי, חילוקי דעות, אי הבנות ובגידה מתעוררות.

איך לשמור על בעלך

ישנן מספר אפשרויות כדי לשמור על בעלה, מבלי לגרום לו ללכת לבגידה.

  • לעולם אל תנסה לחנך מחדש את האדם. אם תבחר גבר עם רעיונות מסוימים על החיים, להסתכל על דברים מסוימים, אז אף אחד לא מנסה לחנך מחדש את זה יהיה מוערך על ידי אותם. לא ניתן לתקן גברים, עם זאת אתה פשוט צריך לקבל ולחיות ליד אלה שאי פעם נתנו העדפה.
  • הערה כאדם מנסה לך. גברים כמו ילדים, הם כל הזמן צריכים לשבח, לעודד, בבקשה. אחרי הכל, הם מחכים לאישה הערצה מסיבה מסוימת, לנסות לעשות הכל כדי ליהנות ולהצדיק את הציפיות.
  • לא להסתיר רגשות ורגשות. מניפולציות אלה מותר רק בזמן החיזור, אבל לא חיי משפחה. אדם צריך תמיד להרגיש כמו לאהוב ורצוי.
  • גברים אוהבים שלום ושקט. אם בעלך עובד בעבודה קשה, הוא כל הזמן עוסק בחברים שונים ובמתחרים, הוא כבר לא החריף את עמדתו. אם הוא ביקש לעזוב אותו לבד, תקשיב לבקשתו ובאמה לזוז לעזוב אדם לבד עם המחשבות שלי.
  • איך להבין את הכוונה... אתה יכול לתמרן...

    אין צורך להיפגע על ידי אדם על שטויות, אתה צריך להבין כי הדמיון שלך ואת האינטואיציה היא הרבה יותר טוב מפותחת מאשר שלה. לכן, אם אדם לא יכול להצדיק תשוקות מסוימות, לא הבנתי את ההצעות שלך, במקום את הפשע שאתה פשוט צריך לקחת ולספר לו על הרצונות שלי. תאמין לי, גישה כזו והפקה עם מצב לאדם יהיה הרבה יותר נעים יותר ברור יותר מכל העלבונות שלך. לאנשים שנקבעו לא אוהבים לבלות את זמנם במריבות ובצדורות שונות, חיי המשפחה שלהם חייבים להיות רגועים, נעימים. אתה אוהב אישה שרוצה לשמר את היחסים המשפחתיים, בכל מקרה הוא צריך לעשות ויתורים לאדם שלו, לטפל בו, לשמור על זה קשה, לספק את הצרכים הפיזיולוגיים. רק במקרה זה לא יהיה מחלוקת, המשפחה תהיה חזקה יותר ואהבה חזקה יותר.

    Просмотров: 4438 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar