14:03
מה ההיסטוריה של ריקוד מרגרה

ריקוד מרגרה הוא סוג של ריקוד מסורתי ממדינת קראלה בהודו. משמעות המילה "מרגרה" היא דמוי פנינה והיא משמשת בדרך כלל לתיאור היופי של נשים.

ריקוד מרגרה מבוצע על ידי נשים הלובשות תלבושות ותכשיטים משוכללים. את הרקדנים מלווים נגנים המנגנים על תופים מסורתיים הנקראים צ'נדות, מצלתיים וקוז'אל (סוג של חצוצרה). ריקוד מרגרה מקורו כפולחן פולחני כדי לרצות את האלים והאלות. כעת היא התפתחה לצורת אמנות חילונית.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי ממדינת רג'סטאן ההודית. זה מבוצע על ידי נשים וגברים. הרקדנים לובשים תלבושות צבעוניות והמוזיקה מתנגנת על תופים וכלי נגינה נוספים.

ריקוד המרגרה מקורו בשבטי הצוענים הנודדים שנסעו לאזורים שונים של הודו כדי לסחור בסחורות ובשירותים שלהם. האנשים שהתיישבו בראג'סטאן אימצו את הריקוד הזה כשלו, והוסיפו לו אלמנטים משלהם כמו צעדים מורכבים יותר, יותר וריאציות בתלבושות וכו'.

ריקוד מרגרה

ריקוד מרגרה הוא הריקוד המסורתי של שבט הקוניאק בנגאלנד. זה מבוצע על ידי נשים בלבד. https://elitediscrete.com/region/Discreet-apartments-in-Eilat.php

המילה 'מרגה' פירושה אישה שהגיעה לגיל ההתבגרות ויש לה מחזור ראשון ו'רה' פירושה לרקוד.

ריקוד מרגרה מבוצע בדרך כלל בחתונות, בעונת הקציר, בפסטיבלים או בכל אירוע אחר כאשר יש אנשים שנאספו יחד כדי לחגוג.

ריקוד מרגרה הוא חלק חשוב מאוד בתרבות הקוניאנית. הוא מבוצע בכל החגיגות הגדולות בנגאלנד ותמיד נעשה על ידי נשים בלבד. ריקוד מרגרה מורכב מצעדים קצביים, תנועות ידיים ומחוות גוף המתואמים עם שירים המושרים על ידי הרקדנים עצמם או על ידי נגנים המלווים אותם על תופים או מצלתיים.

מרגרה הוא ריקוד עם ממדינת מהראשטרה בהודו. הוא מבוצע על ידי גברים ונשים.

מרגרה הוא ריקוד עם שמקורו במדינת מהראשטרה בהודו. זה בוצע באופן מסורתי על ידי גברים ונשים, אבל גרסאות מודרניות מבוצעות לפעמים על ידי קבוצות מעורבות מגדריות.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של תושבי מניפור, הודו. משמעות המילה מרגה היא "ריקוד" בשפת המייטי. זה נקרא גם "נופי לאל", כלומר "לרקוד עם אור".

ההיסטוריה של ריקוד מרגרה אינה מתועדת היטב. עם זאת, ניתן להסיק מסיפורי עם שצורת ריקוד זו הייתה נפוצה בתקופת שלטונו של המלך Garibniwaj Singha (1709-1748). כמה היסטוריונים מאמינים שזה נעשה כדי לחגוג את הניצחון בקרבות ולהדוף רוחות רעות.

ריקוד מרגרה הוא צורת ריקוד מסורתית של אנשי הגארו, קהילה שבטית במדינת מגאלאיה שבצפון הודו.

ריקוד מרגרה הוא אחד הריקודים העתיקים ביותר בקרב אנשי הגארו. המילה "מרגרה" פירושה "לנער". זהו ריקוד שדורש ניעור נמרץ של הגוף והזרועות.

Просмотров: 61 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar