22:22
מהירות: למה הוא במהירות cums וכיצד לפתור

כרגע על סקס אינם מבולבלים, זה נראה לקרוא. הוא אהוב על ידי I רק נראה לדון, ניסיון לחלוק. ראוי לציין את מה שאין לו ידע מכוסה מן הכלל גִישָׁה. אבל עדיין, חינוך מיני בארץ הוא די נמוך. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין. חבר מין - חלק מדהים של הגוף. אין 2 חברים דומים.

1 תנאים מוקדמים שפיכה מהירה 2 לא תרגול

עם כל זה יש צורך לקחת בחשבון כי, על פי הסטטיסטיקה, משך המין הממוצע הוא 3.5 - 5 דקות. אז, ולא גבר רואה את עצמו מואצת בגלל האורגזמה לאחר 4 דקות, כמו רבים חושבים על יחסי מין - הוא טוֹעֶה. ובוודאי לא צריך לחנוק עבור כזה "חסרון". ולא יש בעיה גרועה. יש צורך למצוא את שיטות לפתור אותו, ואת שלהם - כמות גדולה.

תנאים מוקדמים Ejaculationi מהיר

לעתים קרובות אדם, בכלל, מודאג, ולא רגע אחד לעצמם הם מגלים שהם בהצטיינות מהר מאוד. במיוחד עצבני מאוד, ולא לצעירים מאוד אין מספיק ניסיון במין. להלום, בסופו של דבר, מופיע העולם צופה שמשהו לא בסדר איתם, הם לא רגילים, לא כמו כולם, לא מספיק אמיץ. זה הופך להיות נורא למדי, כפי שכולם יודעים, תנאי מוקדם עבור ניסיון.

למעשה, האירועים יש שפיכה מהירה מספר עצום:

1 פעמים ניסיון מיני. כאשר הצעיר מאוד נרגש ואין לו חוויה יפה, חומרת הרגשות ממין, כפי עומד, הרבה יותר חזק. כולם ברורים כי זה טבעי עם הזמן, באופן כללי, יעבור.

בישראל אין שטח דעות קדומות אם נדבר על פעילויות בסוכנות הליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מודעים, למעשה כי ליסר רק שולח את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת הליווי ילדה בכיתה VIP ישמש סימן של המצב.
נערות ליווי בקריות

זה יהיה רע אם לא אשים את מה הניסיון המיני הראשון מאשר הניסיון המיני הזה - לייחס את עצמנו במהירות. עַצבָּנוּת. לא לכל אחד הוא לא סודי, כי כהתרגשות, עצבנות רק יש תגובות כימיות דומות של הגוף. אפשר לומר שהראש והאדם העצבני כל כך מתרגש. ראוי כי במהלך הקרבה האינטימית לגבר מסתיים מהר יותר. יותר מהסיבה כמה בקרוב החלה סקס להתבטא, ולאחר מכן לפני החלת, כפי שאנו מתייחסים לך כל הזמן, את בלתי אפשרי reassignant יחול על הרופא, לא מתחיל תרופות עצמית. עומס עבודה בעבודה. הכל ידוע מזמן כי סיבה זו היא דומה לעצבנות. הלחץ מיהר יש את אותו השפעה מרגשת. הנדיר ביותר, איך נבלה את הזמן, מעשים מיניים. נראה שזה לא היה מפתיע, אלא סקס סוף סוף קורה מפעם לפעם, ואז רצון לגבר, בסופו של דבר, מצטבר. לכן, הוא צריך להיות מאוד incredit, להיות, לזרוק את המתח ולהגיע לסיום. סיוט כי בן הזוג לא אוהב סקס. עקרונית מאוד במיטה לבטוח זה בזה. כולם ברורים כי הסיוט לא יאהב שזה יכול להיות תנאי מוקדם לאורגזמה מהירה מאוד. שלח לעצמך עובדה אחת, כי נראה כי היא רצון פסיכולוגי להשלים את התהליך של יותר. רפלקס שפותחה על ידי אוננות תכופה. תארו לעצמכם עובדה אחת שגברים יודעים בצורה מושלמת כיצד מתח מהיר. זה גורם לרפלקס שמגיע לרגע של מין כאשר רגשות ממין מין אפילו חזק יותר ונעים יותר. מחלות מרביות או זיהומיות. הפרת התפקוד של הגוף יכול גם להוביל לשפיכה מוקדמת. כשלים הורמונליים. במקרה זה, הגוף מתחיל להתנהג אחרת, ולכן יש צורך להיראות מפרט. שבר, פציעות בעמוד השדרה. האפשרויות של אדם במיטה מחוברים ישירות לאגן ולשדרה. לכן, במקרה של כמה הם חושבים, בעיות דומות, למצוא את הסיבה כי האיש יאיץ ישירות שלהם. חוסר אבץ ומגנזיום. Avitominosis הוא עומס יתר על הגוף עבור כל החזיתות. וגם הוא ישפיע סוף סוף על משך, כמו בראשות, acto מיני.

במקרה של קושי עם שפיכה חירום, כדאי להתחיל, בסופו של דבר, לא לכלול תנאים מוקדמים אפשריים מהרשימה הזו. ולא כל מה שרבים חושבים, חלקם זה לא נשאר - זה לא סיבה לייאוש. לא הרבה מי יודע כי להאריך חוק מיני בכמה דרכים.

אֵיך לתקן את המצב 2

- עֲבוֹדָה מעל הדיאטה

במקום התברר כי האיש הוא מאיץ כי חוסר אבץ ומגנזיום, בסופו של דבר, לשנות את הדיאטה שלך. כולם כבר מזמן ידוע על ידי העובדה גרוזני, מתן קשיים לא רק במיטה. לכן, אתה צריך להוסיף האוכל שלו:

שוקולד זרעי דלעת או אבטיח קטניות אגוזים: ארז, אגוזי מלך, בוטנים, פיסטוקים או funduk צדפות או mussels בשר או כבש קוקוס כוסמת או שיבולת שועל

מוצרים אלה עם תוכן גבוה, כפי שנהגנו לקרוא, העיקרון Microelements מסוגלים לעזור להגדיל את משך יחסי מין, ולא הגורם טמון בחוסר שלהם. בדיוק כמו זה עשוי גם לעזור, עדיף לא להתעלל - התוכן overestimated של אבץ e מגנזיום הוא גם לא שימושי.

- אוֹנָנוּת

ולא הסיבה טמונה במפות מיותרות, בתוספת כי אוננות יכולה לעזור. - שנה את הטכניקה. בתהליך, כאשר אדם מנסה שהוא עומד לסיים, הוא צריך לעצור, למעשה לרגע, ורק כדי לנשום. מאוחר יותר להמשיך, לעצור שוב, לא.ד '.. יַעַד - מתון, בסופו של דבר, לצלול את גופו, כך שהאורגזמה אינה מתרחשת מתי אוננות מתמשכת בתוך 10 דקות. צריך לומר כי כאשר מתברר להשיג, יש צורך להמשיך אוננות, אבל כשהוא חוש, האמבולנס הוא להאט יד מהירות תנועה. עם משך האימון ללא שינוי עם הגברת יכולה להגדיל באופן משמעותי. ובכן, ירד בתהליך של זמן רב מתח סקסי ייהנה

- כְּבִישָׁה חבר

שיטה זו זכתה למספר בלתי מוגבל הערכות חיוביות ונדונו באופן אינטנסיבי ברשת כאחד מכלל קיים. טכניקה היא די רגילה וחלה בדיוק במהלך המין.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות קשות נפשית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. זה יסודי לבחור ליסר, אחד יהיה להדגיש את הסטטוס יעשה חברה מצוינת.

נחוץ תוריד ראש חבר, כך שהאצבע הממוצעת והאינדקס נכנסה את הבסיס של הרסן עם איך אנחנו רגילים לקרוא, יד אחת, כמו אנשים נהגו להביע, גדול - על השני. בדרך זו לחץ על הזין הנדרש תוך 10 שניות. עם טכניקה כזו זה מובהר זר, שפיכה, לשים את זה בעדינות, נע משם. העיקר הוא לא לעשות להזיז את היד שלך, זה רק להאיץ את הסיום. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אפשר לתת ולחזור למין כאשר הזר הוא על בוגרי חבר חצי פועם.

- טֶכנִיקָה הסחות דעת

טכניקה זו היא הסיכוי הטוב ביותר כמעט כולם עלו על הדעת, אחרי הכל, זה הדבר הכי ברור לעשות. וזה ראוי לציין שהיא מאוד -. תארו לעצמכם עובדה אחת כי ברור מהותה - אתה צריך להסיח את הדעת. והטריק הוא בזכות האיש לא תמצית, כך שהגברת רואה שמשהו לא אז, כדי להסיח את דעתו ממין, הוא יכול, להציע לה לשנות את התנוחה. לא מספיק מי יודע מה אתה בוחר זה יותר מסובך. לדוגמה - לעבור לספה או במטבח, או להתקלח. כמובן, כולנו יודעים היטב מה שני השותף דנו בנושא זה והם מוכנים לעבוד יחד על החלטתו, אתה יכול לבקש גברת, באופן כללי, לאכול, לגרד, לסחוט ידיים ולא.ד '.. העיקר הוא שזה לא היה סקסי, אבל הסחת דעת מאוד.

- הנשימה נוהלי

נראה שזה כדי להראות יוצא דופן, אבל תדירות הנשימה משפיע ישירות על קצב שפיכה. איך זה עובד: טוב יותר לנשום גבר, מהר יותר הוא מגיע לאורגזמה. זה מחובר כך תכופים נשימה נותנת מוח סיכון. וכדי להירגע, המוח נותן לגוף אות של פריקה, אשר מוביל לשפיכה מהירה.

אז זה לא יקרה, אתה צריך להסתכל נְשִׁימָה. כאדם ירגיש שהוא נושם לעתים קרובות מאוד - זה הכרחי בצע נשימה עמוקה ביותר, לעכב את הנשימה שלך, לנשוף, לעשות נשימה עמוקה ביותר. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה מרגיע ומסייע לאדם יותר לא רק לסיים שהוא לא יחשוב שהוא הוֹבָלָה.

- הִתחַזְקוּת שרירי האגן

במשך זמן, כמו רבים חושבים, יחסי מין יכול להיות גם מושפע שרירי טונוס. תרגיל מסוים, בסופו של דבר, יכול לעזור לתמוך בשרירים מצב טוב על ידי הגדלת משך המין:

שכב על הגב וגם להעלות את הידיים והרגליים. כולם ברורים שזה תרגיל נקרא "סירה". תנועות רדיאליות tazoma נהדר - שוכב על הגב, להתמיד מרפקים על הרצפה ולשמור על האגן עם הידיים. על משקל פנייה הרגליים המתארות טיול לוויקקה ריצה ויוגה נעזרים גם להביא השרירים TOZA בטונוס

- אלף פַּעַם

לדוגמה, אחד האירועים של שפיכה מהירה עשוי להיות משקאות מופרזים עם פרוקטוז. כן, לאהוב קולה, ניזן ומנידים אחרים, באופן כללי, להרוס את קירות הכלים שממלאים את חבר הדם, שמוביל לא רק לאופן שבו אנשים רגילים להביע, שפיכה מהירה, וכפי שאנשים נהגו להביע, זקפה לא מספקת.

- לְהַכפִּיל הֲגָנָה

כולם יודעים כל מה שהמין בקונדום לא רָגִישׁ. ולא אדם מהירות, אשר לעתים קרובות יש סקס תחת הגנה של לטקס - הוא מתאים כמו טריק נשך. לפני סקס אתה יכול להשתמש 2 קונדומים לטיסה. זה יהיה להפחית באופן משמעותי רגישות של חבר.

- לְבַקֵר חדר אמבטיה

ידוע כי שלפוחית ​​השתן המלאה מעמיד את הערמונית, חיזוק הנאה בזמן המין. לכן, לפני סקס טואלט מאוד עקרון.

- יָשִׂים פּוֹזָה

ישנן שתי תנוחות עיקריות שיכולות להרחיב את המין. הדבר היחיד - הם לא יהיו כואבים למי הם כמה חושבים, האהוב ביותר.

Possion עם פנים, מים, rander poss. כמובן, כולנו יודעים היטב מה האחרון טוב במיוחד כי האיש קל יותר לשאול את תנועות הקצב של השותף. כדי למנוע כדי להימנע איך אתה תמיד מדבר, תנוחות מיסיונרית איתך - גברים בהצטיינות זה סביר להניח.

- קָבוּעַ בת זוג

אה, בשקט, ישירות עם איך אנחנו מביעים, שותף קבוע של גבר להתחיל לקיים יחסי מין יותר. ראשית, האיש בטוח שזה לא יהיה לצחוק ולתמוך בו. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה מאפשר לו, באופן כללי, כדי למנוע עצבנות מיותרת במהלך סקס. הוכח מדעית כי ביטחון ונוחות להגדיל משך זמן בינוני, כפי שהנהיג, יחסי מין. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה לא סופר איך הוא הוקם, האיש מתרגל הגוף הנשי, את המראה של בן זוג חשוף עליו כבר לא מתנהג כמה שרבים רבים חושבים, אדום סְמַרטוּט. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל המין הנמדד אינו כולל התנזרות ארוכה ואדם לא יהיה כל כך נרגש, אבל בסופו של דבר, זה אומר לעמוד יותר במיטה.

- נוֹחַ יום רביעי

מקום שבו אנשים קיימים יחסי מין - עקרוני מאוד. מישהו גם אוהב רגשות חדים ומעדיף מקומות שבהם הם יכולים להשתנות, אבל עבור מהירות, אפשרות זו אינה מתאימה. יש צורך לעשות זאת אווירה נוחה בבית: לעמעם את האור, להניח גוף נעים הלבשה תחתונה למיטה. מנהל להיות איך המוסד הוא בטוח כי אף אחד לא ימנע youer להפריע ויש לך מספיק זמן. לפני סקס, אתה יכול, באופן כללי, ללכת למקלחת, ובמקום הזמן של התהליך הוא לא, לשים את זה בעדינות, זה ימנע שכולם מבינים, מוסיקה יציבה רומנטית.

- 2-O לַיְלָה

כמו, לשים את זה בעדינות, את התצוגה בפועל, את המין השני עקבי יותר ראשון. לכן, זה לא שווה מנוטר לייאוש מאשר אורגזמה 1 באה מהר מאוד. טוב יותר להישאר ולאכול שוב סקס. 2 פעם הבטחות להיות הרבה יותר זמן.

- הכנות והתערבות

למי לא סייע כלום - כדאי לעזור למוצר המכיל dapoxetine חוקי. ב 2009 נערכו מחקרים קליניים ב -20 שתי מדינות, אשר הצדיק את ההשפעה של מוצר זה. התוצאות של מחקר זה הראו כי כאשר לוקחים טבליות מיניות, בסופו של דבר, ניתן להרחיב עד שלוש שעות.

Tokget ניתן לנקוט התערבות ניתוח. הם יועדו רגישות מופחתת, כמו הרבה, קצות העצבים של מין חבר. זה טוב מאוד להדגיש את מה זה אופרפוסיה אין הפוך. שנקרא שיטה זו איבוד עצבוב. אבל שיטה זו מתאימה רק כמה מאיתנו מתייעצים, בחורים מסוכנים, כי לא כולם אמון ללכת תחת הסכין של הרופא, במיוחד, ולא את המבצע יתקיים איבר עקרוני כזה.

בעיקר לשמור על הראש שלי כי שיטות אלה הם טובים רק ב גרסאות חריגות כאשר שום דבר אחר לא עזר, ורק תחת תצפית רופא מנוסה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. ואפילו לא צריך לקרוא על מה זה מוביל לעובדה כי כמה הגדרות ומושגים מתפרשים כי הם חייב, בסופו של דבר, להיות מטופלים.תוכן הוכרז מאמר מצוין רק יודע מי, כמה הם חושבים, כל כך מהר. גיא, W אשר שפיכה מתרחשת במהירות רבה, למעשה 1-2 דקות לאחר תחילתו של המעשה המיני.

כמה דודי גברים, אחרים לא יכולים לעשות סקס לצפות כדי לדבר. הכל די בודד. לא הרבה מי יודע את העובדה כי מספר עצום של עובדות מעניינות מחוברים, אשר אפילו גברים יודעים.דרך פופולרית נוספת להאריך את המין. לא עבור כל אחד לא סודי מה המהות של זה השיטה היא שהאיש חייב לכוונן כדי להכין אלף חֲדִירָה. כאשר מבחינה פסיכולוגית זו משימה זו, בסופו של דבר, יהיה בראשו, הוא יהיה להתמקד בספירה ומין יהיה ארוך. העיקר הוא לא לרדת מהחשבון.

Просмотров: 119 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar