23:12
טעויות גבירותי במיטות שיש להפסיק איך לאפשר

סקס יכול להיות אחד הכי הרבה, כפי שכולם יודעים, תענוגות נעימים בחיים. באמצעות השיטה להירגע, להיפטר מתח, להתקין אפילו עמוק יותר, כמו זה היה, קשר קרוב עם שותף ... כן, זה פשוט נחמד לבלות זמן.

התוכן של המאמר

1 למעלה - 13 גבירותיי במיטה

אבל בגלל העובדה כי הנושא של סקס הוא מאוד טאבו והוא קשור כמעט לכל הסטריאוטיפים והציפיות הגבוהות של שני השותפים זה לזה - גברים, וגברות, כפי שאמרו לנו כל הזמן, לפעמים, לשים את זה בעדינות, לעשות טעויות כי, קצת מדברים, לעשות סקס אפילו לפחות נעים לשניהם. איזה סוג?

למעלה - 13 טעויות Dake ב Bed_8212_13

לא, כדי להיות, לומר, מה הם צדים. כמובן, כולנו יודעים היטב כי אחד איך לבוא לידי ביטוי, אוקסיו הבסיסי ביותר.

תראה איזה סוג של דבר. סביב המין בחברה, הם דפקו, הוקמה קוק, טון שלם של ציפיות. סקס נחשב לביטוי הגבוה ביותר של אהבה, כמעט הכל תת-מודע או במודע סוף סוף מאמין כי "אם הוא / ארה"ב אוהב אותי חבר - אנחנו חייבים בקלות להתקרב זה לזה במיטה", "אם הוא אוהב אותי - הוא חייב להבין את עצמו כמו שאני צריך -.

וכמעט כל הנשים בכלל, לא, באופן כללי, יודעים איך הם צריכים, כפי שהם אוהבים ונחמדים.

או מפחד לפגוע בחורים. הצדק לשם, הם באמת מכה לעתים קרובות, והגברת קל יותר לסחוט את שיניו ולסבול עד הבוקר, בסופו של דבר, להירגע, כפי שאנו מדברים כל הזמן, נעלבו על ידי הילד.

אחרת, העובדה היא כי יחסי מין צריך להיות מאומן. אנחנו צריכים לדבר על סקס.

התקשות סובייטיות וא נכון של מידע הולידו דעה כוזבת כי ליווי הוא עכשיו משהו, עם בושה, זה על העובדה הזאת להיות שותק. אבל יש כמה אנשים שיש להם מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

הוא לא יבין שאתה שונא סרטי אימה ולהעביר קומדיות, אם לא תספר לו על זה, והוא גם לא יהיה עולה כי אתה מעריץ כאשר אתה מנשק אותך, ואתה מדבר כאשר ניפטים crunette כמו ידיות מהרדיו.

כי אם אתה רוצה סקס טוב - לא מרגיש חופשי להסס להודיע ​​מה שאתה צריך. תגיד לו, לבקש ממך לעשות משהו ולהגיב במיוחד וחושני כדי להדק את furror.

אם הוא עושה משהו שהוא לא נעים לך וכואב - מיד לספר לי על זה, בעדינות (עדיין מין - כדור אינטימי, לפגוע באדם כאן קל יותר איך אנחנו מדברים כל הזמן, ריאה), אבל בהתמדה.

לאחר מכן, לאורך זמן, תלמד אינטראקציה במיטה, זה ילך איך עם כמה מאיתנו כל הזמן אומר, אתה צריך ליצור קשר, כך שזה היה מושלם בשבילך, וכמובן, אתה תהיה לשלוט בך. אני חייב לומר שזה יהיה שווה יותר ויותר טוב יותר.

ואם אנשים רגילים להביע, השותף שלך, זה קורה להיות silking, איך להודיע, איך לאהוב אותך, או (במיוחד!) להפסיק משהו לעצור - לחשוב על זה יש צורך בשבילך בכלל. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה מזניח את הצרכים שלך ואת הגבולות האישיים במיטה, אז איפה הערבות כי הוא לא יעשה את זה איך אנשים רגילים להביע חיים רגילים?

להעמיד פנים שהוא מאוהב, אם כי זה לא.

סקס יכול להיות גם עוסקת ללא אהבה. אם בסופו של דבר אתה במיטה - זה לא אומר שאתה תבלה יחד את שארית החיים. להיות כנים עם השותף שלך להתחרות על מה שאתה מצפה מן היחסים שלך, ומה הם מתכוונים לך. אין צורך לתאר כל אדישות כאשר הכל שרה את כל שר מאהבה, ולא אהבה כאשר בשבילך על זה בכלל.

היפוך של אורגזמה.

כמעט כמעט כל הנשים לעשות את זה. הם יכולים להתממש: גברים נעלבים לעתים קרובות כאשר, לשים את זה בעדינות, הם חושבים שהגברת שלהם לא סיימה איתם. זה כמה באים לידי ביטוי, סמן כזה של גבריות: כן, אני רק נכנסתי לזה, ויש לה קצת כאן הוא לא קצף של הפה! כן, הדימוי של האורגזמה נראה לרפא את הערכה עצמית. אבל - המחיר של ההנאה שלך, כפי שאנו מבטאים, סקס באיכות גבוהה. אתה בטוח שזה שווה את זה? ואם האיש שלך הוא כל כך שפך על המסר שאתה לא לסיים לא הולך לעשות משהו עם זה, אז לדבר (ואם אני הולך להגיד זאת, אז עם סוג כזה, כאילו זה עושה טובה גדולה) - אתה בסופו של דבר, אני בטוח מה יש צורך בשבילך, אדם כזה? בים מלא דגים מלאים, אתה יודע.

להיות ביישן מאוד.

עבור katulhu, שמש! שניכם מבוגרים, אתה עוסקת בענייני מבוגרים מאוד (מבוגר רק סוף סוף לשלם מסים), שניכם כבר עירומים, בסופו של דבר! מה זה רק ביישן? אם אתה רוצה אותו - ספר לי על זה. יש צורך להדגיש כי זה נעים בשבילך - להראות את זה. אם אתה רוצה, לשים את זה בעדינות, לחוות משהו חדש - הציע את זה. סקס הוא מגניב, נחמד, לפעמים אפילו מצחיק, ולא סיבה. זה תענוג, זה כיף, זה אהבה. תהנה, כמו בשיר הזה, לא צריך להיות ביישן.

הרבה מאוד לחשוב.

כאשר אתה כבר שכבת במצב אופקי, זה כמעט נכנס לך, כל מחסנית המוח שלו על רמת המפשעה ... זה לא המקום הטוב ביותר וזמן לשוחח על היחסים שלך. זה יהיה רע אם לא נחגוג את מה הפסיכואנליזה, מנסה להבין איך הרומן שלך קשורה עם העובדה כי אבא שלך לא לקחת אותך לדוג בילדות. או לזכור מה שרצית להיות, לשנות את הטפט.

ברצינות, זה מתאים לכל מצב הרוח ואולי איך לפגוע בחבר שלך. ובכלל, אם המין שלך הוא כל כך חמוץ, כי אתה חושב על טפט לדוג במהלך זה - זה מתאים לך לשנות משהו במיטה.

מצא תחתית כפולה.

אם הוא נשק לך Zasya - זה לא, זה אומר שהוא משתנה בשבילך. אם הוא הציע כי סגנון דוגי, זה לא אומר שהוא סוף סוף לוקח אותך כמו חתיכת בשר לא רוצה, זה הפך, כדי ליצור את הפנים שלך. כולם יודעים שאם יעדיף יחסי מין ב - Semit - זה לא אומר שהוא לא אוהב את הגוף שלך.

בִּיוֹשֶׁר. יש לציין כי ברצינות. רק סקס. רק גבר, גברת ובילוי נעים. פסטרות ואבקות, באמצעות תהליך פיזיולוגי, רגיל ויפה, איך להגיע, הנאה הדדית. אף אחד בעולם לא יהיה כך לדבר ברגע זה של רמזים עדינים ומשמעויות כפולות, אם כי. הם רק חושבים זה על זה. ליתר דיוק, באופן כללי, לא חושב.

אל תציג אנזימטי.

הוא האמין כי הכל חייב סוף סוף לעשות גבר. קבל היכרות, קורא repace, להזמין תאריך ולתת סקס.

סובייטי שאינם פנסים ומידע התנהגות לא הולמת עורר לנחש שווא כי ליווי - כל זה משהו, מביש, זה מה שיש לשתוק. עם זאת, מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אבל גם גברים, לפעמים זה נחמד להרגיש רצוי, להרגיש את זה, עם מי רוצה סקס סקס. ואפילו לא צריך להגיד כי מקבל אותו תענוג כזה. וגם לעצמי, כי הרצון שלך הוא מלאי!

לדאוג איך אתה מסתכל.

שגיאה allocable, כמו סקס קשורה קשר הדוק עם הדרך. אז הנה: לא, גברים לא רואים כי השערות על הברך שלך. ואפילו לא צריך לדבר על העובדה כי כתם הלידה לא רואה. וכנות, הם יורקים על צלוליטיס. כל מה שאתה צריך להירגע, לסמוך עליו, להיות, איך אנשים רגילים להביע, בטוחים האטרקטיביות שלהם, כדי לשים את זה קצת, נהנה.

סקס לא נראה כמו פורנו. גופים חיים של אנשים אינם כמו מודלים באינסטגרם. וזה, לעזאזל, מעולה.

לא קיום יחסי מין במהלך הווסת. הוא כל כך נעים כמו לפחות באיזו שעה! וכך לדבר יכול להקל על עוויתות, בסופו של דבר, להרוויח מצב רוח טוב יותר. לְמַהֵר. הוא האמין כי גברים צריכים רק להיות sump, במיוחד איך יחסי מין. אז, זה לא. כמעט כולם כמו פרלודים לא מתוחים, נשיקות, מגע, גירוי הדרגתי באותו אופן כמו בשבילך. להיות שקט - לא לגנוח לא לתת להבין את מה שאתה אוהב בשבילך. אף אחד לא מתחייב לך להיות שחקנית פורנו, כמובן, אבל 99% מהחבר 'ה מתברר כאשר השותף שלהם הוא סוף סוף גניחה, הוא מוחל על התנועות שלו, עושה משהו שהוא יכול רק להבין: זה מצוין. ואתה יכול לדחוף אותו ללא הרף למה שאתה אוהב בשבילך. קידום אימון. לעשות מציצה עם סוג כזה, כאילו בשבילך, זה הפך להיות אפשרי לחכור דלי נספת. אם בשבילך אני לא אוהב לעשות זאת לדבר מציצה - עדיף לא לעשות את זה בכלל, מה לעשות עם סוג כזה, כאילו אתה מבצע הישג גדול לטובת טובה. לא רוצה - לסרב. ואם הצעיר שלך לוחץ, וכדי לשים את זה בעדינות, מתעקש - לחשוב על זה, מתאים לך, זה נעשה כדי לקיים יחסי מין עם קליל כזה שאינו מכבד את הגבולות האישיים שלך. להיות מאוד קשה. סקס הוא לא כמו פורנו. לא כמו בקומדיה רומנטית. זה לא ביטוי סודי של אהבה, לעתים קרובות את הביטוי הגבוה ביותר של אהבה היא להישאר בקרבת מקום, Cogdo כואב ומפחיד, כדי לתמוך, כאשר הוא קשה, ולא, להיות מציץ אחד את השני עם איברי המין וחלקים אחרים של הגוף. סקס הוא רק בילוי נעים יחד, פחות מזה. ולבסוף, אין שום דבר הכי חריף מאשר צחוק ומהנה במיטה.

סקס הוא נהדר. לטפל בו קל יותר ומהנה יותר, אל תפחד סוף סוף לדבר על מה שאני אוהב בשבילך, להיות קשוב לאיש שלך, וזה יהפוך עוד יותר נעים. הון עתק!

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני חייב לומר שאני עובד עבור סקסולוג במשך 10 שנים. אני עוזר לזוגות, באופן כללי, כדי לפתור את הקשיים בכמה מאיתנו כל הזמן אומר חיים סקסיים.

נראה שאתה לא מנסה, זה לא יוכל למנוע את כל השגיאות במיטה. בפרט, במקרה זה, אם שותף, באופן כללי, שונה, כמו רבים באים לידי ביטוי, רמה מועילה של המטלעות ולא נראה לומר, אם אתה עושה משהו לא בסדר. לכן, כל כך ביסודו לסמוך זה על זה ולהיות מסוגל לדון בכנות כל מה שקורה בינך, כולל במיטה. שאל כאילו השאלה האהובה על, להבהיר אם זה אהב להיות ככה או אחר תרגול מיני, לספר על הרגשות שלך. אל תפחד להיראות כמו וולגרי, כמו שאנשים נהגו להביע, מושחתים. היכולת לבנות דיאלוג בונה - השיטה הטובה ביותר להימנע, כפי שכולם אומרים, כל טעויות ממושכות במיטה.

Просмотров: 356 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar